اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی بوشهر خبر داد

جمع‌آوری 1.1 میلیارد تومان زکات در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی بوشهر گفت: در 9 ماهه امسال یک میلیارد و 100 میلیون تومان زکات در استان بوشهر جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 1.1 میلیارد تومان زکات در استان بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی ظهر امروز در دیدار امام جمعه بوشهر با سرپرست کمیته امداد اظهار داشت: امام جمعه بوشهر به دلیل تعامل مثبت و سازنده با کمیته امداد، در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های این نهاد هستند و در هر بخش و موضوعی راهنمایی‌های ایشان گره‌‌گشای کار ماست.

وی افزود: اتفاق خوبی که در کمیته امداد افتاده اجرای نظام جامعه آموزشی و تربیتی است که نقطه عطفی در فعالیت‌های امداد بوده و در راستای آسیب‌شناسی مسائل فرهنگی و آموزشی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر با بیان اینکه فعالیت‌های زکات در استان بوشهر به شکل قابل قبولی اجرا می‌شود، تصریح کرد: ائمه جمعه در این امر کمک‌های زیادی داشته‌اند امر زکات در استان نهادینه شده است.

محبی گفت: به واسطه فرهنگ سازی، شاهد رشد میزان زکات در استان بوشهر هستیم به طوری که سال گذشته یک میلیارد و 340 میلیون تومان زکات جمع‌آوری شد اما در سال جاری در 9 ماهه امسال این رقم یک میلیارد و 100 میلیون تومان بوده و تا پایان سال افزایش هم خواهد یافت.

وی با اشاره به اقدامات خیرخواهانه امام جمعه بوشهر برای تشکیل موسسه خیریه، اضافه کرد: مددجویان کمیته امداد نیز از این مساعدت‌های موسسه خیریه بهره‌مند شده و می‌شوند.

محبی با اشاره به موفقیت‌های کمیته امداد در بین نهادهای اجرایی کشور افزود: دستگاه برتر در ارتقای سلامت اداری، دستگاه برتر در امر اقامه نماز، تایید صورت‌های مالی مقبول از سوی دفتر مقام معظم رهبری از جمله موفقیت‌های کمیته امداد در کشور بوده است.

وی با اشاره به تحت پوشش بودن 32 هزار خانوار با جمعیت 78 هزار نفر در بوشهر گفت: همچنین یک‌هزار و 300 خانوار با جمعیتی حدود 4 هزار نفر از نظام چند خدمتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی بوشهر اضافه کرد: 53 درصد سرپرست خانوارهای تحت پوشش استان زن و 47 درصد آنان مرد هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر از حمایت‌ها و تلاش‌های معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استانداری بوشهر هم قدردانی کرد.

انتهای پیام/66006/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول