اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تبریز

نفرات برتر جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر دومین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی در تبریز معرفی شدند.

نفرات برتر جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در بخش وبلاگ مراکز و مؤسسات قرآنی؛ وبلاگ علمی و قرآنی مصباح به مدیریت تقی اصدقی از تبریز، وبلاگ کانون قرآن و عترت دانشکده الهیات تهران به مدیریت سیده‌فاطمه مظلومی از تهران و وبلاگ موسسه فرهنگی قرآن و  عترت ثقلین به مدیریت سمیه باران از بیرجند به عنوان وبلاگ‌های برتر این بخش معرفی شدند.

در بخش ویدئوکست (ودکست)؛ وبلاگ فیلم و ویدئوی قرآنی به مدیریت رضا علی اکبری از قزوین، وبلاگ سخن وحی به مدیریت محمد امین شامحمدی از قم، وبلاگ بارون به مدیریت وحید باقری از تبریز، وبلاگ تخصصی حاج‌حامد شاکرنژاد به مدیریت مهدی نجفی از مشهد به عنوان وبلاگ‌های برتر این بخش معرفی شدند.

در بخش پادکست وبلاگ "دریای ایمان" به مدیریت رزا شاه طالبی از اصفهان، وبلاگ صدای نور به مدیریت احمد فیاض  از اصفهان، وبلاگ نغمه‌های ملکوتی به مدیریت سید مرتضی رضوی از تبریز، وبلاگ نورمقدس به مدیریت سیدمجید صفی شاهی از اصفهان و وبلاگ صدای قرآن به مدیریت امید طاهرنژاد از آشتیان به عنوان وبلاگ‌های برتر این بخش معرفی شدند.

در بخش فتوبلاگ؛ وبلاگ ذکر و مستی به مدیریت نیلوفر عطایی از تهران، وبلاگ آیات آسمانی قرآن به مدیریت معصومه اسدی آقاباقر از ورامین، وبلاگ آهسته عاشق می‌شوم به مدیریت شیرین سلطانی از کرج به عنوان وبلاگ‌های برتر معرفی شدند.

در بخش گزارش و خبر وبلاگ قرآن منیر به مدیریت حمید رضا علیپور از رشت، وبلاگ زلال وحی به مدیریت سیدجعفر فاطمی نوش آبادی از کاشان،  وبلاگ خبرنگار قرآنی ایکنا به مدیریت امیرمحسن سلطان احمدی از قم و وبلاگ کتاب زندگی به مدیریت پویا فرهادی از خرم آباد به عنوان وبلاگ‌های برتر این بخش شناخته شدند.

در بخش خاطره نویسی وبلاگ برای خاطرآیه‌ها به مدیریت مریم روستا از تهران، وبلاگ مشهود به مدیریت یاسین شیخلو از ارومیه، وبلاگ چندلحظه به مدیریت زهراباقری از تهران، وبلاگ مهتد به مدیریت احمدرضا بذرافشان از تهران و وبلاگ خاطرات کلاس نور به مدیریت مطهره هویدا از اصفهان به عنوان وبلاگ‌های برتر این بخش معرفی شدند.

در بخش انسان از منظر قرآن کریم؛ وبلاگ انسان تا انسانیت به مدیریت شکیبا خادملو از مازندران، وبلاگ صلصال به مدیریت سید مرتضی رضوی از تبریز، وبلاگ نورقرآنی به مدیریت زینب بخت بیدار از تبریز و وبلاگ نکته‌های ناب قرآنی به مدیریت مصطفی شاکری از تهران به عنوان وبلاگ‌های برتر این بخش شناخته شدند.

در بخش مقاله و پژوهش؛ وبلاگ کلام وحی به مدیریت زهرا الهی از چناران مشهد، وبلاگ طلبه پاسخگو به مدیریت هادی فلاح از قم، وبلاگ حافظان نور به مدیریت امین ادریسی فیجانی از قم، وبلاگ رهپویان قرآن به مدیریت هدایت‌الله قدمی از قم و وبلاگ بینات به مدیریت محمدعارف خطیبی از قم به عنوان وبلاگ‌های برتر این بخش معرفی شدند.

در بخش احادیث وبلاگ معراج به مدیریت سجاد شاهسون از قم،‌ وبلاگ منبرک به مدیریت سیدمحمدحسین راجی از مشهد، وبلاگ صدای معصومین به مدیریت سیدامید داعی نیاکی از آمل، وبلاگ حوردیس به مدیریت سمیه پناه‌پور از تبریز، وبلاگ پایگاه تخصصی حجاب و عفاف به مدیریت سامان سوهانیان از قائم شهر و وبلاگ آموزش نماز  به مدیریت مهدی روحی از ساری به عنوان وبلاگ‌های برتر این بخش معرفی شدند.

در بخش داستان و شعر؛ وبلاگ نی به مدیریت فائزه سادات رضوی از تبریز، وبلاگ اشعار قرآنی به مدیریت صدیقه قاسمی از بوشهر، ‌وبلاگ قران کده به مدیریت عدنان مرادی از پاوه کرمانشاه، وبلاگ قرآن منیر به مدیریت محمد زارعی از بندر عباس، وبلاگ پایگاه قرآنی کلام الهی به مدیریت سامان سوهانیان از قائم شهر و وبلاگ من و قرآن به مدیریت محسن عبدالله پور از قزوین به عنوان وبلاگ‌های برتر این بخش شناخته شدند.

در بخش آموزش؛ وبلاگ در شهر فرشته‌ها به مدیریت نرگس سراجیان تهرانی از تهران، وبلاگ همه می‌توانند حافظ قرآن شوند به مدیریت زهرا ابوترابی از تهران و وبلاگ فرهنگ تلاوت به مدیریت سیدمحمدحسین حسینی از  اصفهان به عنوان وبلاگ‌های برتر این بخش شناخته شدند.

در بخش تاویل، تفسیر و تدبر؛ وبلاگ ترنم به مدیریت فاطمه پاشایی از تبریز،‌وبلاگ وخداوند... (محبوبان یار) به مدیریت معصومه شهابی از بیرجند، وبلاگ قرآن امین به مدیریت امید طاهر نژاد از آشتیان و وبلاگ تفسیر روشنایی به مدیریت سیدحسین فاطمی از مشهد به عنوان وبلاگ‌های برتر این بخش معرفی شدند.

براساس این گزارش دومین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی از سری جشنواره‌های قرانی "آیات" بوده و توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با حمایت و همکاری معاونت قرآن و عترت، کانون فرهنگ و ادب آذربایجان، دبیرخانه دائمی جشنواره‌های قرآنی آیات و در هفت بخش وبلاگ متنی شامل مقاله و پژوهش، داستان و شعر، احادیث، گزارش و خبر، خاطره‌نویسی، ‌آموزش، ‌تاویل، تفسیر و تدبر و دو بخش ویژه موضوعی شامل انسان از منظر قرآن کریم، وبلاگ مراکز و موسسات قرآنی، سه بخش فتوبلاگ، ‌پادکست، ویدئوکست با موضوع‌های مختلف قرآنی برگزار شده و نفرات برتر آن در تبریز معرفی شدند.

داوری دومین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی را "محمدامین تقوی"،‌ "سیدمحمدهادی گرامی"، "حامد آرضایی "،‌ "علی پیروزمنش" و "محمدرضاقربانی" بر عهده داشتند.

انتهای پیام/60002/ب 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول