اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل ویرانی سقف

تأسیسات برقی خانه سبز هنرمندان شوشتر سرقت شد

خبرگزاری فارس: پس از آنکه براثر بارندگی شدید سقف خانه سبز هنرمندان تخریب شد، شب گذشته سارقان کابل به سراغ این مرکز هنری رفتند و همه امکانات برق این فضای هنری به سرقت رفت.

تأسیسات برقی خانه سبز هنرمندان شوشتر سرقت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، پس از آنکه بر اثر بارندگی، سقف خانه سبز هنرمندان تخریب شد، سارقان کابل به سراغ این مرکز هنری رفته و همه امکانات برق این فضای هنری را به سرقت بردند.

مدیر خانه سبز هنرمندان شوشتر در همین خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سارقان پس از مشاهده ویرانی‌های خانه سبز این شهرستان همه تأسیسات برقی از کابل برق تا پریز‌های موجود را به سرقت برده‌اند.

مجید بهداری ادامه داد: مشکلات این مرکز فرهنگی با نهادهای مرتبط در میان گذاشته شده، اما تاکنون برای رفع مشکلات آن اقدامی عملی انجام نشده است.

بهداری خاطرنشان کرد: در این خصوص پیگیری‌های زیادی انجام شده است، اما هنوز برای رفع مشکلات در این فضای فرهنگی اقدام عملی و یا اختصاص اعتباری انجام نشده است.

وی تصریح کرد: خانه سبز هنرمندان در منطقه‌ای از مرکز شهر در حال ارائه فعالیت‌های فرهنگی است، اما از سوی نهادهای فرهنگی، حمایت نمی‌شویم.

*اعتبار درخواستی بسیار ناچیز است

مدیر خانه سبز هنرمندان شوشتر عنوان کرد: اعتبار درخواست شده برای بازسازی سقف ویران شده این مرکز فرهنگی بسیار ناچیز بوده و تنها 200 میلیون ریال برای ساخت این مرکز نیاز است.

وی یادآور شد: در شرایط کنونی با وجود مشکلات در این مرکز فرهنگی، فعالیت‌های همیشگی در این مرکز تعطیل نشده است و فعالیت‌های فرهنگی جاری همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ششم دی‌ماه سال‌ جاری به دلیل بارش بی‌امان باران در شهرستان شوشتر، سقف خانه سبز هنرمندان تخریب شد و بسیاری از امکانات هنری این مرکز نابود شد.

این ویرانی در محل برپایی نمایشگاه دائمی کتاب اتفاق افتاده و به این دلیل در شرایط کنونی بخشی از این مرکز قابل استفاده نیست و بخشی دیگر از آن نیز در معرض خطر گزارش شده است.

انتهای پیام/72006/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول