اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج مطرح کرد

‌درگیری مسئولان یعنی خوشحالی دشمنان‌/دروغی بزرگ در پس مذاکره آمریکاست‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج گفت: دشمن هنگامی خوشحال می‌شود و توطئه تدارک می‌بیند که مسئولان ما به جان هم بیفتند و اختلاف داشته باشند.

‌درگیری مسئولان یعنی خوشحالی دشمنان‌/دروغی بزرگ در پس مذاکره آمریکاست‌

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید‌علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان حدیثی از امیرمؤمنان اظهار کرد: تقوا حصاری مطمئن و سپری محکم در برابر بدی‌ها و زشتی‌هاست که انسان را از غلطیدن به دامن گناه باز می‌دارد.

خطیب جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد راه رسیدن به سعادت اخروی را در حفظ تقوا دانست و با بیان آیه 75 از سوره نسا به اهداف جهاد و دفاع اشاره کرد و گفت: جهاد در اسلام اهداف چهار گانه‌ای دارد که می‌توان به دفاع، آزادی‌بخشی، حمایت از مظلومان و نفی شرک اشاره کرد.

وی در ادامه و در خطبه دوم نماز جمعه شهر یاسوج به سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار مردم تبریز با ایشان اشاره کرد و گفت: سخنان رهبری در این دیدار به واقع اتمام حجت بود.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: در این دیدار مقام معظم رهبری استراتژی داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی را یک بار دیگر تبیین کردند که در ابعاد خارجی افشا کردن توطئه جدید آمریکا در زمینه پیش کشیدن موضوع مذاکره بود.

وی افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری در این دیدار تبیین کردند، اصل به میان کشیدن مذاکره توسط آمریکا دروغی بیش نیست و آن‌ها به دنبال کسب منافع خود هستند.

امام جمعه یاسوج افزود: سابقه دشمنی آمریکا با ما مشخص و محرز است و آن‌ها تاکنون برای مذاکره واقعی هیچ‌گونه حسن نیتی از خود نشان نداده اند.

وی مذاکره در هر شرایطی را منوط به حسن نیت دانست و گفت: آمریکا هنوز دروغ می‌گوید و در عمل و گفتار خود متناقض عمل می‌کند و به همین خاطر روی آوردن و تمکین به چنین مذاکره‌ای در اصل بیهوده است.

حسینی به ابعاد داخلی فرمایشات رهبری در جمع مردم تبریز اشاره کرد و گفت: رهبری معظم انقلاب مسئولان را ارشاد و هدایت کردند و نصیحت‌های معظم‌له مشفقانه بود.

امام جمعه یاسوج افزود: مسئولان برای هدایت کشور در برابر توطئه‌های دشمنان باید این نصیحت‌ها را در عمل به کار گیرند و تنها به فکر خدمت به مردم باشند.

وی مردم ایران را در صحنه دانست و گفت: این مردم وفاداری خود را نشان داده‌اند و بسیار جلوتر از مسئولان هستند از این رو باید با همه توان به آن‌ها خدمت کرد.

حسینی از برخورد قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی قدردانی کرد و گفت: این برخورد باید ادامه‌دار باشد تا مفسدان هیچ‌گاه احساس آرامش و امنیت برای ارتکاب اعمال مجرمانه خود نکنند.

انتهای پیام/2571/‌ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول