اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

موضوع مذاکره با آمریکا برای در هم شکستن نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نکا گفت: مطرح کردن موضوع مذاکره با ایران از سوی سران آمریکا برای شکستن نظام اسلامی ایران است.

موضوع مذاکره با آمریکا برای در هم شکستن نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه نکا افزود: آمریکا در هیچ شرایطی از مواضع خود عقب‌نشینی نکرده و همچنان با اسلحه آماده به طرف ما، فریاد مذاکره سر می‌دهد.

وی بیان داشت: ملت ایران هیچگاه چنین مذاکره‌ای که اسلامیت ما را به خطر بیندازد را قبول ندارد و بر روی میز مذاکره با آمریکا نمی‌نشیند.

خطیب جمعه نکا یادآور شد: آمریکا با این ترفند می‌خواهد اراده خود را بر ملت ایران تحمیل کند که مردم آگاه ما هیچ‌گاه چنین خفت و خواری را قبول ندارند.

حجت‌الاسلام محمدی‌لایینی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های مختلف هفته جاری گفت: شنبه پنج اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیر طوسی این دانشمند بزرگ و فیلسوف و ریاضی‌دان و منجم است که رصدخانه و کتابخانه بزرگ مراغه از برکت وجود و علوم ایشان است.

امام جمعه نکا افزود: هندسه و ریاضیات از علوم پایه است و به همین دلیل مهندسان باید کار و عمل خود را جدی بگیرند و برای رفاه عمومی جامعه با ساخت و ساز مناسب، فنی، اصولی و علمی گام بردارند.

وی اضافه کرد: بخشی از تصادفات و حوادث از نابسامانی جاده‌ها است و مهندسان وظایف سنگینی بر عهده دارند که کوتاهی در وظایف خسارات جبران‌ناپذیری بر جامعه وارد می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدی لایینی با نگران خواندن مسائل مختلف اقتصادی در جامعه و گرانی بازار تصریح کرد: نابسامانی قیمت‌ها در جامعه باید سر و سامان داده شود و حق و حقوق مصرف‌کنندگان رعایت شود.

وی اظهار کرد: قسمتی از گرانی‌ها و تورم بازار از جنگ اقتصادی، خارج و تحریم‌های دشمن است اما باید قبول داشته باشیم که بخشی از آن نیز برای مسائل داخلی و عدم توجه به فرمایشات رهبری است.

امام جمعه نکا با گرامیداشت روز امور تربیتی یادآور شد: مربیان سربازان انقلاب در مدارس هستند و باید برای تربیت نیروهای متعهد انقلابی و اسلامی تلاش کنند.

حجت‌الاسلام محمدی لایینی گفت: امور تربیتی دارای جایگاه ویژه‌ای در جامعه است که باید در اولویت آموزش باشد چرا که تا فرزندان ما تربیت درست اسلامی، دینی و انسانی نداشته باشند آموزش فایده ندارد.

وی اضافه کرد: مدیریتی در عرصه آموزش و پرورش، دانشگاه و جامعه موفق است که امور تربیتی جدی گرفته شده و اولویت بر آموزش باشد.

امام جمعه نکا با سفارش بر تقوای الهی اظهار کرد: آنچه موجب سعادت و سلامت همه جانبه ما می‌شود تقوای الهی و خضوع و خشوع در برابر خالق یکتا است که باید در اولویت تمام برنامه‌های ما برای رسیدن به سعادت باشد.

انتهای پیام/86002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول