اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کنگان خواستار شد

تشدید نظارت بر بازار در ایام پایانی سال

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کنگان خواستار تشدید نظارت بر بازار در ایام پایانی سال به ‌منظور افزایش سطح رفاه و معیشت مردم شد

تشدید نظارت بر بازار در ایام پایانی سال

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، حجت‌الاسلام عبدالله سبحانی امروز در خطبه‌های نمازجمعه کنگان اظهار داشت: تقوی الهی از مسائلی است که باید همیشه به آن توجه داشته باشیم و توجه به این مهم انسان را از انحرافات و سستی‌ها دور می‌کند.

امام جمعه موقت کنگان خاطرنشان کرد: توجه به معیشت مردم از مسائل مهمی است که مسئولان باید به ‌صورت جدی به آن توجه داشته باشند و قطعا باید با تشدید نظارت‌ها مانع از گسترش گرانی و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و کالاهای مورد نیاز مردم جامعه شوند.

سبحانی با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و افزایش خرید مردم، بیان داشت: مسئولین مربوطه به‌ویژه دستگاه‌های نظارتی با تشدید نظارت و کنترل بازار عرصه را برای سوء استفاده برخی افراد در ایجاد گرانی آخر سال تنگ کنند و برای رفاه و آسایش مردم در تامین کالاهای مصرفی زمینه‌سازی کنند.

وی با ابراز گلایه از گرانی بیش‌ از حد در کنگان اضافه کرد: یکی از عوامل گرانی در این شهرستان ضعف دستگاه‌های نظارتی است و خواستار جدیت بیشتر مسئولان در زمینه نظارت و بازرسی از وضعیت بازار هستیم.

این مسئول اذعان داشت: همکاری مردم با دستگاه‌های نظارتی برای کنترل بهتر بر وضعیت قیمت‌ها ضروری است و از مردم می‌خواهیم تا تخلفات گران‌فروشان را به دستگاه‌های نظارتی جهت برخورد ارائه دهند.

امام جمعه موقت بندر کنگان با اشاره به بحث ارتباط با آمریکا، عنوان کرد: نشستن پای میز مذاکره با آمریکا، نشست و مذاکره با شیطان است و سرانجام آن تباهی است.

سبحانی افزود: مردم و مسئولان مثل همیشه با اطاعت از ولی‌فقیه زمان، مقام معظم رهبری و با بصیرت و همدلی نقشه شوم دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب خواهند کرد.

وی با تبریک هفته امور تربیتی عنوان کرد: توجه جدی خانواده ها و مسئولین علمی و آموزشی به احکام و دستورات دینی از مسائلی است که سبب رستگاری جامعه می‌شود و باید به‌صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه موقت کنگان با اشاره به برنامه برخی دستگاه‌ها برای پایان سال و جشن‌های نوروزی گفت: نباید به بهانه عید و پایان سال زمینه گناه در اماکن عمومی فراهم شود.

انتهای پیام/2451/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول