اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خوزستان خبر داد

تشکیل هیئت نظارت بر انتخابات در 58 شهر و بخش خوزستان

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان خوزستان از تشکیل هیئت نظارت بر انتخابات در 58 شهر و بخش این استان خبر داد.

تشکیل هیئت نظارت بر انتخابات در 58 شهر و بخش خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ابوالحسن معماری در همایش هیئت‌های نظارت یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان‌ها و بخش‌های استان خوزستان اظهار کرد: مردم با حضور پرشور خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 24 خرداد اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ همگان خواهند کشید.

*اهمیت کار ناظران انتخابات

وی افزود: باید تلاش شود تا در ترکیب هیئت‌های نظارت بر انتخابات دو موضوع مهم یعنی تجربه و جوان گرایی مد نظر قرار گیرد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خوزستان با اشاره به تشکیل هیئت‌های نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جهموری گفت: هم اکنون در 26 شهرستان و 32 بخش استان خوزستان این هیئت‌ها تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه کار ناظران خیلی اهمیت دارد و حساس است، عنوان کرد: تقوی، خداترسی و عدالت از مهمترین ارکان کار ناظران انتخابات است.

وی آموزش و آگاهی را یکی از مهمترین کار برای ناظران انتخابات عنوان کرد و افزود: کار ما در انتخابات قضاوت نیست بلکه چیزی شبیه قضاوت است.

*سلامت انتخابات در گرو آگاهی از قوانین

معماری با اشاره به اینکه آموزش و آگاهی از قوانین باعث سلامت انتخابات می‌شود، اضافه کرد: آگاهی به قوانین و مقررات برای کار ما خیلی مهم و ضروری است که باید همه آشنایی کامل داشته باشند.

به گفته رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان خوزستان همه ناظران باید قانون انتخابات را مطالعه کنند و در حد مقدور آن را حفظ کنند.

انتهای پیام/ 72001/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول