اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست خبری مطرح شد

برخورد قانونی با متخلفان افزایش قیمت مصالح ساختمانی در چرام

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با اشاره به دخالت فرصت‌طلبان در افزایش قیمت مصالح ساختمانی گفت: با متخلفان افزایش قیمت مصالح ساختمانی در چرام برخورد قانونی شود.

برخورد قانونی با متخلفان افزایش قیمت مصالح ساختمانی در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام علی‌رضا نیکروز صبح امروز طی نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتى یعنی ما یک اقتصادى داشته باشیم که هم روند رو به رشد اقتصادى در کشور محفوظ بماند و هم آسیب‌‌پذیرى‌‌ کاهش پیدا کند.

فرماندار چرام با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری عنوان داشت: طبق فرموده معظم‌له یکی از شرایط اقتصاد مقاومتی استفاده از همه‌‌ ظرفیت‌هاى دولتى و مردمى است که هم از فکرها و اندیشه‌‌ها و راه‌کارهایى که صاحب‌نظران می‌دهند، استفاده کنید و هم از سرمایه‌‌ها استفاده شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود با بیان این‌که سوداگران با سوءاستفاده از این شرایط در کنترل بازار دخالت می‌کنند، گفت: آسایش و رفاه مردم یکی از اولویت‌های اصلی کارگزاران و خدمت‌گزاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این مسئول یکی از راه‌های آسایش مردم را رفاه اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: کنترل بازار و قیمت‌ها در این زمینه از اهمیتی بالا برخوردار است و از مسئولان می‌خواهیم با نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت با متخلفان برخورد شود.

نیکروز با اشاره به دخالت فرصت‌طلبان در افزایش قیمت مصالح ساختمانی متذکر شد: در طی چند ماه اخیر شاهد افزایش بی‌رویه قیمت مصالح ساختمانی توسط افراد سودجو بوده‌ایم.

 

وی افزود: واحدهای تولید شن و ماسه رودخانه‌ای در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی بسیار غیر متعارف، قیمت فروش مصالح تولید خود را بالا برده به صورتی که باعث نگرانی و اعتراض متقاضیان مصالح در سطح استان شده است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام هشدار داد: طبق بخشنامه دریافتی تا اعلام نرخ مصوب جدید، واحدهای یاد شده مصالح خود را به نرخ مصوب قبلی به بازار عرضه کرده و با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول