اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

خانه ریاضیات زیر نظارت سازمان فرهنگی ورزشی قرار گرفت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: با تصویب شورای اسلامی شهر قزوین خانه ریاضیات به عنوان یک ثمن (تشکل غیردولتی) زیر نظارت سازمان فرهنگی ورزشی قرار گرفت.

خانه ریاضیات زیر نظارت سازمان فرهنگی ورزشی قرار گرفت

سعید وزیری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به موجب لایحه تدوین شده از سوی سازمان فرهنگی ورزشی در بحث اصلاح اساسنامه خانه ریاضیات و تصویب آن در صحن شورای اسلامی شهر قزوین، همزمان با 19 دی ماه مقرر شد از این پس خانه ریاضیات به عنوان یک سازمان مردم نهاد زیر نظارت سازمان فرهنگی ورزشی فعالیت کند.

وی ادامه داد: در این راستا، اساسنامه خانه ریاضیات با مشورت شورای علمی آن، برای تصویب به صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین ارایه خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه ستاد خانه در محل سازمان فرهنگی ورزشی مستقر می‌شود، بیان کرد: در این راستا، تمامی کلاس‌های آموزشی خانه ریاضیات در تمامی مراکز آموزشی و خانه‌های فرهنگ سازمان تشکیل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین تأکید کرد: تحقق اقدام عملی و جدی در توسعه خانه ریاضیات شرایط مفیدی را برای علاقه‌مندان ریاضی در شهر فراهم کرده تا ریاضی را به همراه بازی، سرگرمی و موضوعات علمی آموزش ببینند.

وزیری‌نژاد همچنین از تصویب تعرفه مربوط به کلاس‌های آموزشی خانه ریاضیات در شورای شهر با تلاش سازمان متبوع خود خبر داد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین یادآور شد: خانه ریاضیات دومین انجمنی است که زیر نظارت سازمان فرهنگی ورزشی به فعالیت می‌پردازد، پیش از این انجمن نجوم فعالیت خود را آغاز کرده بود.

انتهای پیام/2667/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول