اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد گیلان خبر داد

آغاز داوری میانی جشنواره مطبوعات گیلان/16 اسفند زمان اختتامیه جشنواره

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از آغاز داوری میانی جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری گیلان خبر داد.

آغاز داوری میانی جشنواره مطبوعات گیلان/16 اسفند زمان اختتامیه جشنواره

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید حاذق‌نیکرو عصر امروز در نشست کمیته دبیرخانه جشنواره مطبوعات فجر گیلان با اشاره به دریافت بیش از 600 اثر، اظهار کرد: داوران میانی و نهایی جشنواره از بین مدیران مسئول، سردبیران و استادان دانشگاه در رشته‌های مختلف ارتباطات و روزنامه‌‌نگاری تعیین شده‌اند.

وی با قدردانی از استقبال اصحاب رسانه گیلان از جشنواره مطبوعات فجر گیلان، افزود: این جشنواره با همکاری استانداری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، صدا و سیمای مرکز استان، مؤسسه خانه مطبوعات و واحد استانی سرای روزنامه‌نگاران و با ابتکار کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان برگزار می‌شود.

رئیس جشنواره مطبوعات فجر گیلان گفت: داوری میانی جشنواره از امروز آغاز شده و به دلیل تعدد داوران تا چند روز آینده به پایان می‌رسد.

وی با تأکید بر نهایت دقت و بی‌طرفی داوران جشنواره، تصریح کرد: از آنجا که نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی ‌فجر گیلان به لحاظ کیفی در تراز ملی برگزار می‌شود، نهایت تلاش به ‌کار گرفته شده تا داوری آثار این جشنواره در بالاترین سطح انجام شود.

حاذق‌نیکرو تصریح کرد: جشنواره مطبوعات با فضای رقابتی که ایجاد می‌کند و با نمایش خلاقیت کارهای مطبوعاتی روزنامه‌نگاران این فرصت را ایجاد می‌کند که اصحاب مطبوعات از پیشرفت‌ها اطلاع پیدا کنند و دانش خود را افزایش داده و با دستاوردهای جدید آشنا شوند.

*اختتامیه جشنواره 16 اسفند برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه داوری نهایی آثار جشنواره تا 15 اسفند نهایی می‌شود، خاطرنشان کرد: اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی فجر گیلان با حضور مهمانان ملی و استانی 16 اسفند جاری و در مجتمع خاتم‌الانبیا برگزار می‌شود.

رئیس جشنواره مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه‌های خبری گیلان با بیان اینکه  جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها می‌تواند اهداف خوبی را دنبال کند، افزود: این جشنواره، مطبوعات کیفی و خبرنگاران زبده را به مردم می‌شناساند و از تلاش‌های خبرنگاران و مطبوعات قدردانی کرده و برترین‌ها را به مخاطبان معرفی می‌کند.

وی با بیان اینکه حجم ارسال آثار به جشنواره مطلوب است، یادآور شد: استقبال اصحاب رسانه از جشنواره بی‌نظیر بوده است.

حاذق‌نیکرو ارتقای کمی و کیفی مطبوعات استان را مهم‌ترین هدف از برگزاری این جشنواره برشمرد و متذکر شد: تعامل مردم با مسئولان و مطبوعات، قدردانی از تلاش‌های فعالان و معرفی برترین‌های این عرصه از دیگر این اهداف است.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول