اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین المپیاد روستائیان کاشان

روستای علوی قهرمان والیبال روستائیان کاشان شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان کاشان از قهرمانی تیم والیبال روستای علوی کاشان در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان این شهرستان خبر داد.

روستای علوی قهرمان والیبال روستائیان کاشان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید علی افراشی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان کاشان با عنوان «جام بصیرت» 16 تیم در دو گروه هشت تیمی به مدت سه روز در سالن ورزشی هلال احمر شهرستان کاشان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی افزود: در پایان دور مقدماتی این مسابقات چهار تیم والیبال روستای ویدوجا، استرک، علوی و نشلج موفق شدند با غلبه بر حریفان خود و کسب مقام‌های اول و دوم گروه‌های خود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان کاشان یادآور شد: در مرحله نیمه نهایی این مسابقات نیز دو تیم روستای علوی و نشلج با غلبه بر تیم‌های والیبال روستای ویدوجا و استرک به دیدار پایانی این مسابقات صعود کردند.

وی افزود: در آخرین روز این مسابقات که در سالن جهان پهلوان تختی کاشان و با حضور مسئولان ورزش کاشان برگزار شد ابتدا در دیدار رده‌بندی تیم والیبال روستای استرک با نتیجه 2 بر 1 تیم ویدوجا را مغلوب کرد و عنوان سوم رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

به گفته وی در دیدار فینال نیز تیم والیبال روستای علوی شهرستان کاشان با نتیجه 2 بر صفر مقابل حریف خود تیم والیبال روستای نشلج به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی مسابقات والیبال دومین المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان کاشان جام بصیرت را کسب کرد.

افراشی همچنین بیان داشت: این رقابت‌ها با همکاری هیئت والیبال کاشان و قضاوت فرشاد فرهومند، محمد هاشم‌اف و عبداللهی برگزار شد. 

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان کاشان متذکر شد: در پایان این رقابت‌ها مدال و جام قهرمانی تیم‌های اول تا سوم این مسابقات با حضور مسئولان شهرستان کاشان به تیم‌های برتر اهدا شد. 

انتهای پیام/2406/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول