اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری مازندران خبر داد

اکران بهترین‌های پویانمایی جهان در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری مازندران گفت: همزمان با جشنواره بین‌المللی پویانمایی در تمام کانون‌های پرورش فکری کشور، بهترین‌های پویانمایی ایران و جهان در مازندران اکران می‌شود.

اکران بهترین‌های پویانمایی جهان در مازندران

قاسم عزیززاده گرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: هشتمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچون هفت دوره گذشته از چهار بخش مسابقه، خارج از مسابقه، نمایش ویژه و چشم‌انداز تشکیل شده است.

وی افزود: بخش مسابقه این جشنواره پذیرای نسخه‌هایی با شرایطی همچون گزینش حداکثر 3 قسمت از مجموعه‌ها و سریال‌ها و همچنین آثار تبلیغی شامل فیلم‌های آموزشی، صنعتی و تبلیغاتی است.

مدیر کانون پرورش فکری مازندران تصریح کرد: این جشنواره با هدف فراهم‌سازی بستری شایسته برای تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌ها با گرد‌آوری و عرضه هدفمند آثار، کشف توانمندی‌ها و تشویق نوآمدگان عرصه پویانمایی به ابتکار و نوآفرینی و گسترش توانایی‌ها با طرح تکنیک‌ها و نگرش‌های تازه برای دستیابی به کیفیتی افزون‌تر  برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با این جشنواره در تمام کانون‌های پرورش فکری کشور هفته فیلم پویانمایی برگزار می‌شود که در طی این هفته بهترین‌های پویانمایی ایران و جهان اکران می‌شود.

گرجی یادآور شد: در این هفته کارگاه‌های آموزشی پویانمایی با حضور مربی پویانمایی کانون پرورش فکری مازندران برگزار می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری مازندران تصریح کرد: هشتمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، 13 تا 17 اسفند سال جاری به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران و 10 استان کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2296/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول