اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خبر داد

شناسایی 233 مورد تخلف در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 233 مورد انواع تخلف در خراسان جنوبی شناسایی شده است.

شناسایی 233 مورد تخلف در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبر گزاری فارس از بیرجند، الیاس جویبان صبح امروز در نشت خبری اظهار کرد: امسال با توجه به نوسانات نرخ ارز کار نظارت دشوار شده و در این راستا طرح‌های نظارت خاصی نظیر طرح نظارت ویژه، طرح برخورد با محتکران و طرح نظارت "برچسب قیمت" که ریشه بسیاری از گران‌فروشی‌ها است، صورت گرفته است.

طرح نظارتی ویژه نوروز 92 طی دو مرحله اجرا می‌شود

وی ادامه داد: درسال جاری زمینه‌های مختلف "برچسب قیمت" کنترل شده که 233 مورد انواع تخلفات و 228 مورد پرونده تشکیل شده که به اداره کل تعزیرات خراسان جنوبی ارسال و تحویل شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در ارتباط با برنامه‌های نوروزی سازمان صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز 92 همزمان با سراسر کشور برگزار و شامل دو مرحله است

جویبان تصریح کرد: مرحله نخست طرح‌های نظارتی تا 15 اسفند با هماهنگی استانداری و تعزیرات حکومتی اجرا می‌‌شود و مرحله دوم آن بحث تخصصی است که این طرح از 15 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا اول فروردین سال آینده ادامه دارد.

برای جلوگیری از گران‌فروشی‌ها طرح‌های نظارتت نوبتی می‌شود

وی اذعان داشت: در راستای جلوگیری از گران‌فروشی‌ها بحث تخصصی طرح‌های نظارتی شامل انجام بازرسی و نظارت نوبتی می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در ارتباط با نظارت کالاها متذکر شد: کالاها به دو مورد بخش کالایی و خدماتی تقسیم شده‌اند که بخش نخست آن را کالاهای پر مصرف مانند کیف و کفش، آجیل و خشکبار، لبنیات، گوشت، برنج، روغن و میوه در بر می‌گیرد.

جویبان در ارتباط با بخش خدماتی نظارت کالاها اظهار کرد: بخش خدماتی شامل نظارت بر شرکت‌های مسافربری، حمل و نقل درون‌شهری، سالن‌های غذاخوری و اقامتی مسافران نوروزی می‌شود.

وی در ارتباط با موارد مهم نظارتی ادامه داد: نظارت ویژه بر تامین میوه و مرکبات صورت گرفته و میزان یک‌هزار تن انواع میوه وارد سردخانه‌های خراسان جنوبی شده است.

انتهای پیام/2248/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول