اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری قم معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،‌صنایع دستی و گردشگری، حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی طی مراسمی رسمی به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری قم معرفی شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری قم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در مراسمی که پیش از ظهر امروز با حضور مدیران و اعضای اصناف گردشگری استان قم در تالار بعثت سازمان جوانان قم برگزار شد با قرائت حکم دکتر محمد شریف ملک‌زاده معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از خدمات سه ساله علیرضا ارجمندی مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم تقدیر به عمل آمده و حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی به عنوان سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم معرفی شد.

در این مراسم مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم طی سخنانی به ظرفیت مطلوب استان قم اشاره و ابراز کرد: این استان در زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ظرفیت بسیار مطلوبی دارد که باید تلاش کرد از این ظرفیت استفاده مطلوبی شود.

علیرضا ارجمندی با تاکید بر اینکه باید به خدماتی که بخش خصوصی انجام می‌دهد ارج نهاد تصریح کرد: بخش خصوصی ولی نعمت دولت است که باید به این مسئله به صورت جدی نگاه شود.

سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان قم نیز در این مراسم بیان کرد: استان قم به عنوان قطب مذهبی و معنوی ایران برشمرده می‌شود و ظرفیت‌های گردشگری مذهبی را در خود جای داده است.

وی مدیریت در استان قم را مایه افتخار و فرصتی طلایی برای خدمت‌رسانی به زائران شهر کریمه اهل بیت (س) برشمرد و گفت: قم پایگاه میراث معنوی و مذهبی ایران است و باید برای رسیدن به جایگاه واقعی در سطح ملی و بین‌الملل از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد.

در بخش دیگری از این مراسم حاجی پور رئیس صنف مجتمع‌های بین راهی و توریستی، مستقیمی رئیس مجمع هتل‌داران، رضیان نماینده جامعه مهمان‌پذیرداران و یعسوبی رئیس انجمن صنفی دفاتر مسافرتی و گردشگری استان قم در سخنانی از مدیرکل سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تقدیر کردند.

فعال عرصه گردشگری عنوان داشتند در طول سه سال گذشته مجموعه گردشگری استان قم متحول شده و بخش خصوصی توانسته است در کنار دولت به فعالیت‌های گسترده‌ای اهتمام داشته باشد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدیه‌ای به رسم یاد بود از زحمات علی‌رضا ارجمندی تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/78005/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول