اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با امضای تفاهمنامه‌ای صورت می‌گیرد

اختصاص دو هزار واحد مسکن مهر به جوانان قزوینی/ جوانان با مهریه پایین در اولویت

خبرگزاری فارس: تفاهمنامه اختصاص دو هزار واحد مسکن مهر برای جوانان استان قزوین به امضا رسید.

اختصاص دو هزار واحد مسکن مهر به جوانان قزوینی/ جوانان با مهریه پایین در اولویت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین ظهر امروز با حضور محمد‌صادق اکبری معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، حسین معتمدنیا مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، احمد عجم استاندار قزوین، ابوالفضل طاهرخانی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین و نیز جمعی از مدیران استانی در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

در این جلسه تفاهم‌نامه واگذاری دو هزار واحد مسکن مهر در شهرک مهرگان و شهرستان آبیک به جوانان استان، میان اداره کل راه و شهرسازی و ورزش و جوانان قزوین به امضا رسید.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان قزوین، این اقدام به عنوان دومین مصوبه اجرایی ستاد ساماندهی جوانان، با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان و حل مشکلات ازدواج جوانان صورت می‌گیرد.

محسن حق‌شناس اظهار داشت: به این ترتیب آن دسته از جوانانی که با مهریه پایین ازدواج می‌کنند، جوانان برتر، نخبه و دارای ویژگی‌های خاص در عرصه‌های علمی، فنی و سایر زمینه‌ها، می‌توانند با شرایطی آسان‌تر و سریع‌تر از روش‌های معمول دریافت مسکن مهر، خانه‌دار شوند.

تقدیر از دستگاه‌ها، مؤسسات مردم نهاد، مربیان و کارشناسان برتر در زمینه اوقات فراغت، بخش دیگری از برنامه‌های این جلسه بود.

انتهای پیام/77011/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول