اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه:

34 کیلومتر از راه‌های روستایی سوادکوه آسفالت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه از آسفالت 34 کیلومتر از راه‌های روستایی سوادکوه خبر داد و گفت: 21.5 کیلومتر از آسفالت راه‌های روستایی در سوادکوه به اتمام رسیده و 13 کیلومتر دیگر به‌زودی اجرایی می‌شود.

34 کیلومتر از راه‌های روستایی سوادکوه آسفالت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، شیروان مظلومی ظهر امروز در جلسه شورای اداری سوادکوه با اشاره به اعتبار 82 میلیارد ریالی سال 90 به شهرستان سوادکوه از تخصیص 39 میلیارد ریال آن خبر داد و گفت: اعتبار راه و ترابری سوادکوه برای سال 91 به مبلغ 19 میلیارد و 960 میلیون ریال بوده است که 10 درصد آن تاکنون اختصاص یافته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه با بیان این مطلب که در سال 91 – 90 تعداد 53 پروژه برای راه و ترابری شهرستان سوادکوه تعریف شده است، افزود: این پروژه‌ها در حوزه‌های زیرسازی، ابنیه، آسفالت، ترانشه و راهسازی بوده است.

وی با اشاره به نگاه ویژه به روستاهای شهرستان سوادکوه برای ارائه خدمات مربوط به راه یادآور شد: بیش از 34 کیلومتر بسترسازی آسفالت روستایی سوادکوه انجام شده است.

مظلومی به اتمام 21.5 کیلومتر از آسفالت راه‌های روستایی در سوادکوه اشاره کرد و گفت: 13 کیلومتر از راه‌های روستایی سوادکوه با مساعد شدن شرایط جوی، آسفالت خواهند شد و مردم از فواید آن بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه 100 کیلومتر از جاده بین‌المللی در محور سوادکوه وجود دارد، افزود: با 4 بانده شدن محور سوادکوه شاهد فعالیت مضاعف این اداره خواهیم بود.

انتهای پیام/86015/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول