اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ضبط یک تله فیلم در شیراز

تهیه کننده جوان شیرازی پا به عرصه سینما می‌گذارد

خبرگزاری فارس: تهیه کننده جوان شیرازی با یک تله فیلم طنز پا به عرصه سینما و تولید فیلم می‌گذارد.

تهیه کننده جوان شیرازی پا به عرصه سینما می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امیدرضا محمدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تله فیلم «این قصه عاشقانه نیست» نام دارد که هم‌اکنون در مرحله پیش‌تولید قرار دارد.

وی افزود: در این فیلم بازیگرانی از جمله مهران غفوریان، یوسف تیموری، مهران رجبی، بهاره افشاری، فرزاد فتحی و برخی دیگر از بازیگران عرصه سینما و تلویزیون نقش‌آفرینی می‌کنند که کارگردانی آن بر عهده محمد قاسمی است.

این تهیه کننده ادامه داد: حرکتی که در زمینه تولید یک فیلم آن با ضبط کامل در شیراز صورت گرفته، نشان از پویایی و حرکت جوانان این شهر به سمت هنر است که در این زمینه نیز حمایت‌های مسئولان می‌تواند موثر باشد.

این فعال فرهنگی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ابراز داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال آینده مجموعه‌ای با مضمون مذهبی و عنوان «آخرین گواه شهر مقدس» در شیراز نیز تولید می‌شود.

محمدی در ادامه گفت: همچنین تولید فیلم سینمایی دیگر با موضوع آسیب‌های اجتماعی نیز در سال آینده توسط کانون چشم‌انداز شیراز که سابقه 10 ساله در امور مذهبی، فرهنگی و هنری دارد ساخته می‌شود.

وی همچنین به فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی پیش رو اشاره و از مهم‌ترین آن را برگزاری کارگاه مدیریت بازاریابی و تبلیغات عنوان کرد.

انتهای پیام/2448/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول