اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه هتل­آپارتمان­داران مشهد خبر داد

پیش­بینی اشغال 90 درصدی هتل­آپارتمان­های مشهد در هفته اول نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه هتل­ آپارتمان­داران مشهد گفت: میزان اشغال هتل‎آپارتمان­های سطح شهر در هفته اول نوروز به 90 درصد خواهد رسید.

پیش­بینی اشغال 90 درصدی هتل­آپارتمان­های مشهد در هفته اول نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، مهدی آجیلیان اظهار داشت: هر ساله هفته اول نوروز حجم مسافران به صورت قابل توجهی افزایش یافته و حدود 90 درصد از ظرفیت هتل­آپارتمان­ها اشغال می­شود، اما این درصد در هفته دوم تعطیلات نوروز به طور قابل ملاحظه­ای کاهش می­یابد.

آجیلیان با اشاره به لزوم ایجاد توازن در زمان­بندی سفرهای نوروزی عنوان کرد: حضور میلیونی زائران در هفته ابتدایی تعطیلات نوروز در مشهد موجب برهم خوردن تعادل میان عرضه و تقاضا می­گردد، از این جهت متولیان فرهنگی ­باید فرهنگ­سازی­های لازم را جهت ایجاد توازن در زمانبندی سفرهای نوروزی انجام دهند.

وی با اشاره به افزایش حداقل 25 درصدی نرخ خدمات هتل­آپارتمان­ها در سال آینده عنوان کرد: مسافرانی که هفته دوم فروردین را برای حضور در مشهد انتخاب کنند، می­توانند از ارائه مطلوب­تر خدمات رفاهی و تخفیفات ویژه هتل­آپارتمان­ها بهره­مند گردند.

رئیس اتحادیه ­هتل­آپارتمان­داران مشهد در خصوص استقرار کیوسک­های راهنمای زائر در مبادی ورودی شهر اظهار داشت: اتحادیه با همکاری شهرداری کیوسک­هایی را در ایام نوروز جهت راهنمایی و اطلاع­رسانی به زائران در رابطه با اسکان در اماکن اقامتی مجاز و آشنایی با مراکز تفریحی شهر در مبادی ورودی، لینک­های ورودی حرم مطهر و میادین اصلی شهر مستقر می­کند که این طرح تا پایان سال نیز ادامه می‎یابد.

آجیلیان خاطر نشان کرد: اتحادیه طرح آموزشی با عنوان «میزبانی کریمانه» را برای مدیران و اعضای واحدهای صنفی در نظر گرفته تا استقبال شایسته­ای از زائران عزیز صورت گیرد.

انتهای پیام/70005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول