اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی - 1

اکبری: استقرار بالگرد برای امدادرسانی به مسافران نوروزی در گلستان + تصاویر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان گفت: با استقرار ثابت بالگرد در پایگاه امداد و نجات هوایی استان این ظرفیت امدادی نیز در کنار دیگر توانمندی‎های استان آماده خدمت‎رسانی در این ایام است.

اکبری: استقرار بالگرد برای امدادرسانی به مسافران نوروزی در گلستان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ مجتبی اکبری امروز در جلسه کمیته امداد و نجات نوروزی استان گلستان اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در ایام تعطیلات در دستورکار کمیته طرح امداد و نجات نوروزی استان قرار دارد.

وی ادامه داد: راهنمایی به مسافران نوروزی و بهره‎گیری از ظرفیت دستگاه‎های امدادی برای خدمات‎رسانی به حادثه‎دیدگان احتمالی حوادث انسان ساخت از مهم‌ترین اقدامات این کمیته محسوب می‎شود. 

 

آمادگی ایفای نقش در طرح استقبال ایمن از بهار

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان گفت: در کنار این وظایف مباحث مرتبط با طرح استقبال ایمن از بهار در زمینه حوادث بلایای طبیعی نیز در دستورکار قرار دارد تا در صورت وقوع حوادث احتمالی، این جمعیت وظایف خود را به عنوان عضوی از این طرح و رئیس کارگروه امداد و نجات، ذیل شورای هماهنگی مدیریت بحران استان انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: با تعامل مناسبی که بین دستگاه‎های عضو کمیته امداد و نجات سفرهای نوروزی وجود دارد، انتظار می‎رود، بسان سال‎های گذشته مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

پیش‎بینی افزایش ورود مسافر به گلستان در ایام نوروزی

اکبری با اشاره به اجرای 12 ساله طرح آماده نوروزی در استان اضافه کرد: تجربیات این سال‎ها و تعطیلات زودهنگام امسال مبین ورود مسافران بیشتری به استان نسبت به سال‎های دیگر است.

وی تصریح کرد: 30 نقطه برای راهنمایی مردم و 28 نقطه به عنوان پایگاه امداد و نجات استان توسط این جمعیت آماده خدمت‎رسانی به مسافران نوروزی است. 

43 پایگاه امداد توسط مرکز فوریت‎های پزشکی استان آماده خدمت‎رسانی است 

رئیس کارگروه امداد و نجات نوروزی استان گلستان یادآور شد: علاوه بر این نقاط، مرکز امداد و فوریت‎های پزشکی استان نیز با 43 پایگاه امدادی در استان آماده خدمت‎رسانی به مسافران نوروزی و شهروندان گلستانی است.

استقرار بالگرد به شکل ثابت در پایگاه امداد و نجات گلستان

اکبری یادآور شد: ‌25 پایگاه امداد و نجات مرکز فوریت‎ها جاده‎ای و تعداد 18 پایگاه امدادی نیز شهری است.

به گفته وی، علاوه بر آمبولانس‎های جمعیت هلال‌احمر، تعداد 64 آمبولانس مرکز امداد و فوریت‎های پزشکی در استان آماده امدادرسانی است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان عنوان کرد: با استقرار ثابت بالگرد در پایگاه امداد و نجات هوایی استان این ظرفیت امدادی نیز در کنار دیگر توانمندی‎های استان آماده خدمت‎رسانی در این ایام است.

تمهیدات برای ساماندهی بروشورها به مسافران برای جلوگیری از اتلاف بیت‎المال

اکبری با اشاره به توزیع بروشورهای تبلیغاتی با موضوع اطلاعات‎رسانی به مسافران نوروزی، خواستار ساماندهی این اقلام آگاهی‎دهنده در سطح استان شد.

وی یادآور شد: چنانچه بتوان همه این خدمات دستگاهی که در قالب بروشور به شکل جداگانه توسط دستگاه‎ها ارائه می‎شود، یکپارچه نشر و توزیع کرد، از اتلاف منابع و هزینه بیت‎المال جلوگیری می‎شود.

انتهای پیام/2307/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول