اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمسار تاکید کرد

نظارت مستمر بر کار مداحان/ جلوگیری از سوء استفاده‏های انتخاباتی از مراکز فرهنگی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار با تاکید بر نظارت مستمر بر کار مداحان و هیئت‏های مذهبی گفت: باید از هرگونه سوء استفاده تبلیغاتی طرفداران کاندیداهای انتخاباتی از مراکز فرهنگی جلوگیری شود.

نظارت مستمر بر کار مداحان/ جلوگیری از سوء استفاده‏های انتخاباتی از مراکز فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام محسن محمدیان در جلسه مشترک شورای هیئت‏های مذهبی و کانون مداحان شهرستان افزود: کانون مداحان و شورای هیئت‏های مذهبی به عنوان بازوان این سازمان در این مقوله نقش مهمی دارند.

این مسئول افزود: با توجه به یک‏سری بایدها و نبایدها در تمام کارها و تصمیمات زندگی که صرفا برای هدایت انسان‏ها به سوی عبودیت آمده است، باید به خوبی در مسیر رستگاری گام برداشت.

وی تصریح کرد: باید با توجه به اصلاح کارهایی که در گذشته انجام شده، در راه ارتقای کیفیت برنامه‏ها تلاش شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار همچنین به رایگان بودن بهای انرژی در حسینیه‏ها و مساجد اشاره کرد و اظهار داشت: باید در خصوص میزان مصرف نیز به هیئت امنا تذکراتی داده شود تا دچار اسراف نشوند.

محمدیان با اشاره به نزدیک بودن انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری، خواستار جلوگیری از هرگونه سوء استفاده تبلیغاتی طرفداران کاندیداها از مراکز فرهنگی شد.

مسئول فرهنگی و تشکل‏های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‏های گرمسار و آرادان نیز در این جلسه گفت: کانون مداحان شهرستان نسبت به ساماندهی وضعیت کاری مداحان باید به طور جدی وارد کار شده و جلوی سوء استفاده‏ها گرفته شود.

سعید برومندان خواستار اطلاع‏رسانی مناسب به مساجد سطح شهرستان‏های گرمسار و آرادان و هماهنگی با اداره اوقاف و امور خیریه برای ساماندهی مجالس مذهبی شد.

انتهای پیام/2249/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول