اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

مشکلات کاغذ مطبوعات در مازندران برطرف شود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با بیان اینکه با مشکلات جامعه خبری استان مازندران ناآشنا نیستم، گفت: مشکلات کاغذ مطبوعات در مازندران برطرف شود.

مشکلات کاغذ مطبوعات در مازندران برطرف شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی صبح امروز در اولین همایش بزرگ خبرنگاران و رسانه‌های گروهی استان مازندران با عنوان رسانه و انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی ساری اظهار داشت: قبل از شهادت شهید شیرودی رابطه بسیار خوبی با شهید شیرودی به خاطر حضور در منطقه تنکابن داشتم.

وی تصریح کرد: ولایت‌مداری یکی از شاخصه‌های مهم شهیدان ایران اسلامی به ویژه شهید شیرودی بود تا جایی که امام پس از شهادت شهید شیرودی گفت او آمرزیده است.

نماینده عالی دولت در مازندران در بخش از سخنانش به نقش اثر‌گذار ولایت فقیه در جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از شاخصه‌های ولایت فقیه دانایی و بی‌باکی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: ولایت فقیه متضمن رشد و کمال ایران اسلامی است و به برکت داشتن ولایت فقیه، جامعه اسلامی از نعمت دانایی و توانایی برخوردار شد.

طاهایی در ادامه با اشاره به بکارگیری توانایی‌های نخبگان در کشور بیان داشت: مهم‌ترین داشته‌های ایران اسلامی توان و فکر افراد است.

وی با اشاره به منابع موجود نفت در سطح کشورهای منطقه خلیج فارس بیان داشت: میزان بهره‌برداری نفت کشورهای عربی با جمعیت بسیار اندک، برابر با برداشت و فروش نفت کشور است.

استاندار مازندران در ادامه به برخی مشکلات مطرح شده جامعه خبری استان مازندران که توسط رئیس خانه مطبوعات مازندران مطرح شد گفت: با مشکلات جامعه خبری استان مازندران ناآشنا نیستم و در جریان مشکلات اصحاب رسانه قرار گرفتم.

نماینده عالی دولت در مازندران به بحث مشکل تامین کاغذ در مازندران اشاره کرد و گفت:  مشکلات تامین کاغذ نیر در حال حاضر وجود دارد و نیاز است برای رفع آن اقدام شود.

وی در ادامه نقد و نظرپردازی را حق افراد صاحب‌قلم عنوان کرد و یادآور شد: تلاش کنیم که در رسانه نقد صادقانه انجام شود.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول