اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فرارسیدن سال نو

مدارس ملایر برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو، شش مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان ملایر تجهیز شد.

مدارس ملایر برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الله چهاردولی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ملایر اظهار داشت: مدارس حاج حمیدی، حاج فرهادی، شهید مدنی، دبیرستان فرهیختگان، مدرسه راهنمایی ابونصر فارابی و مدرسه شقایق برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده‌ است.

وی با بیان این‌که از 28 اسفندماه سال‌جاری پذیرای فرهنگیان و مسافران نوروزی هستیم، ادامه داد: این مدارس در قالب 42 کلاس با امکانات کامل، به همراه خانه معلم با ظرفیت 32 تخت و هفت سوئیت آماده اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: همچنین فضاهای نیمه کاره، سرویس‌های بهداشتی، فضاهای آموزشی تخریبی و فرسوده، زیباسازی و سیستم گرمایشی و سرمایشی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و چالش‌های پیش روی آموزش و پرورش ملایر در سال 91 است.

وی اظهار داشت: با توجه به این‌که 42 درصد از فضاهای آموزشی این شهرستان توسط خیران احداث شده، نیاز است اداره کل نوسازی نسبت به تعمیر و تجهیز و نوسازی مدارس خیرساز توجه ویژه‌ی داشته باشد.

چهاردولی عنوان کرد: باید اعتبارات سال آینده بر اساس اولویت بازسازی و نوسازی مدارس ملایر و همچنین اتمام طرح‌های نیمه کاره مد نظر قرار گیرد.

در ادامه معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ملایر نیز در خصوص سند تحول بنیادین گفت: در این راستا و بر اساس برنامه‌ها و اهداف سند تحول بنیادین، معلم سه پایه تحصیلی ابتدایی را با دانش‌آموزان طی و آن‌ها را همراهی می‌کند.

سهیلا نهاوندی اظهار داشت: سال تحصیلی آینده این هدف در 30 مدرسه ابتدایی شهرستان اجرا می‌شود و معلمان نیز آموزش‌های لازم را در این زمینه فرا خواهند گرفت.

وی با اشاره به آغاز تغییر محتوای کتاب‌های درسی از سه سال گذشته، افزود: امسال پایه دوم و ششم تغییر محتوا یافت و از سال تحصیلی آینده نیز تغییر محتوای پایه سوم همراه با آموزش معلمان آغاز می‌شود.

نهاوندی همچنین اظهار داشت: در حال حاضر، نظام دوره‌ای به عنوان یکی دیگر از طرح‌های سند تحول در مدارس ملایر آغاز شده و با توجه به شرایط و امکانات این نظام، به نحو مطلوبی در چندین مدرسه شهرستان نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/89013/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول