اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شهرکرد:

18 طرح در کارگروه کشاورزی شهرکرد تصویب شد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرکرد گفت: 18 طرح در کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان به تصویب رسید.

18 طرح در کارگروه کشاورزی شهرکرد تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر اعتدالپور ظهر امروز در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان اظهار کرد: تشکیل کارگروه ویژه کشاورزی یکی از مهم‌ترین راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی بوده که تاکنون نتایج خوبی داشته است.

وی بر ضرورت جذب سرمایه‌گذار در بخش توسعه کشاورزی این شهرستان تاکید کرد و گفت: با جذب سرمایه‌گذار و تخصیص بودجه به بخش کشاورزی می‎توانیم شاهد رشد و توسعه این بخش باشیم.

اعتدالپور از تصویب 18 طرح در کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح‌ها با اعتباری افزون بر 133 هزار میلیون ریال به تصویب رسیده است.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان شهرکرد ادامه داد: این طرح‌ها در زمینه‌های اجرای انتقال آب، توسعه باغات، واحدهای پرورش مرغ گوشتی، بهسازی و نوسازی اماکن دام روستایی، پرورش قارچ، تجهیز داروخانه، آزمایشگاه دامپزشکی و کلینیک گیاه‌پزشکی است.

اعتدالپور تصریح کرد: با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال 343 نفر به طور مستقیم فراهم می‎شود.

وی با بیان اینکه شهرستان شهرکرد از ظرفیت‌های بالایی در بخش کشاورزی برخوردار است، خاطرنشان کرد: امید می‎رود با تصویب طرح‌های کشاورزی و تخصیص بودجه به آن شاهد رشد و توسعه این بخش باشیم.

انتهای پیام/68004/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول