اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرماندار شهرستان بهارستان:

توسعه مدارس و مراکز آموزشی در شهرستان بهارستان ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بهارستان بر توسعه مدارس و مراکز آموزشی در این شهرستان تأکید کرد.

توسعه مدارس و مراکز آموزشی در شهرستان بهارستان ضروری است

یونس نوبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهارستان اظهار داشت: با توجه به تازه تأسیس بودن این شهرستان و روند افزایشی جمعیت لازم است تا مسئولان اقدامات لازم را به منظور توسعه مراکز آموزشی و مدارس در این شهرستان انجام دهند.

وی ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی مشکلات و کمبودهای بخش آموزشی را در این شهرستان مرتفع کرده و به سمت شکوفایی و توسعه پیش برویم.

نوبخت با اشاره به اینکه توسعه و افزایش کلاس‌های درس در این شهرستان ما را به سمت یک‌نوبته شدن مدارس پیش می‌برد افزود: با یک نوبته شدن مدارس در این شهرستان می‌توانیم روند یادگیری دروس را نیز در بین دانش‌آموزان ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه در نوبت صبح دانش‌آموزان قدرت یادگیری بیشتری دارند افزود: در این راستا لازم است تا هر چه سریع‌تر به سمت یک‌نوبته شدن مدارس در این شهرستان پیش برویم.

این مسئول گفت: باید مدارس این شهرستان را به امکانات و تجهیزات علمی بیشتری مجهز کنیم چراکه این شهرستان دارای دانش‌آموزانی مستعد است که تاکنون توانسته‌اند افتخارات علمی بسیاری را برای شهرستان کسب کنند.

نوبخت خاطرنشان کرد: شناسایی و کشف نخبه‌پروری از جمله وظایف مسئولان در مدارس است لذا باید تدابیر کشف این استعدادها در مدارس ایجاد شود.

وی گفت: نباید پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های دانش‌آموزان هدر رود لذا باید با ارائه امکانات استعدادهای آنان را کشف کنیم و آنان را به سمت تحقیق و پژوهش سوق دهیم.

فرماندار بهارستان افزود: به منظور پیشرفت کشور باید انسان‌هایی تربیت شوند که دانش و علم بسیار بالایی دارند.

نوبخت اظهار داشت: تربیت و پرورش این گونه افراد می‌تواند برای آینده کشور بسیار اهمیت داشته باشد و کشور را بیش از گذشته به سمت شکوفایی و پیشرفت سوق دهد.

انتهای پیام/2302/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول