اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان خبر داد

ساماندهی بازار مصرف محصولات کشاورزی در سمنان

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان از ساماندهی بازار مصرف محصولات کشاورزی در این استان خبر داد.

ساماندهی بازار مصرف محصولات کشاورزی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، عباس رهی در مراسم آغاز به کار صندوق‏های شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان سمنان که در سالن شهید ترحمی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: حضور و دخالت مردم در تصمیم‏سازی‏ها و تصمیم‏گیری‏ها یک نقش راهبردی است که می‏تواند اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: همه ما باید بتوانیم از منابع مالی به خوبی استفاده کنیم و بر ارزش آن بیفزائیم.

استاندار سمنان به مواردی از جمله تشکیل کارگروه ویژه صندوق‏ها برای پیگیری امور، تغییر الگوی کشت و استفاده از گونه‏های مقاوم، حمایت‏های ویژه در استان سمنان برای توسعه روش‏های نوین آبیاری و اختصاص تسهیلات ارزان برای آورده بهره‏برداران، ساماندهی بازار مصرف محصولات کشاورزی و ... اشاره کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این مراسم گفت: خداوند روزی پیامبران را در کشاورزی و دامپروری قرار داده که حلال‏ترین روزی است.

حجت‏الاسلام حسین سعیدیان ادامه داد: در حال حاضر وظیفه دولت‏مردان حمایت از بخش کشاورزی بوده و وظیفه کشاورزان که کار آن‏ها در نزد خداوند عبادت محسوب می‏شود، تولید با پشتکار و دلگرمی است.

همچنین در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از دست‏اندرکاران تشکیل صندوق‏های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان سمنان تقدیر شد.

این مراسم با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‏گذاری در بخش کشاورزی، معاون برنامه‏ریزی استاندار سمنان، مسئولان سازمان جهاد کشاورزی، اعضای هیئت مدیره صندوق‏ها و سایر مسئولان استانی برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول