اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد قزوین:

ظرفیت‌های مطلوبی در موسیقی قزوین وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه موسیقی قزوین وجود دارد.

ظرفیت‌های مطلوبی در موسیقی قزوین وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، مهدی رمضانی اظهار داشت: انجمن موسیقی استان قزوین دارای ظرفیت‌های فراوانی به ویژه در جذب هنرجو دارا است که به طور قطع با استقرار در این مکان جدید شاهد افزایش تعداد هنرجویان این انجمن خواهیم بود چراکه پیش از این به دلیل کمبود فضا امکان جذب هنرجو زیادی وجود نداشت.

وی از انجمن موسیقی استان قزوین خواست تا با توجه به مستقل شدن و استقرار در مکان جدید فضای تعامل خویش را با قشر موسیقی این استان پررنگ‌تر کند تا شاهد پویایی و تکاپوی بیشتری نسبت به گذشته در این انجمن باشیم.

رمضانی، برگزاری نشست‌های تخصصی و جلسات هم‌اندیشی مستمر را یکی از راه کارهای مؤثر در پویاتر کردن جامعه موسیقی استان قزوین برشمرد و گفت: ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه موسیقی قزوین وجود دارد که با ترسیم یک چشم‌انداز مناسب می‌توانیم حرکتی رو به جلو داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه دریافت تندیس زرین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر توسط یک گروه قزوینی برای نخستین‌بار در تاریخ استان قزوین رخ داده است، افزود: تربیت گروه‌های مستعدی که توانایی عرضه اندام در سطوح ملی و بین‌المللی را دارند باید یکی از هدف‌گذاری‌های انجمن موسیقی استان قزوین در سال 92 باشد.

رمضانی خاطرنشان کرد: رویکرد سال 92 انجمن موسیقی علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی باید توسعه سطح کیفی برنامه‌های انجمن باشد و با برگزاری کارگاه‌های تخصصی، جلسات هم‌اندیشی با رویکرد تخصصی و فنی در راستای اعتلای موسیقی استان گام بردارد.

وی بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با همکاری شهرداری قزوین با رویکرد حمایتی و تشویقی در تلاش است تا گروه موسیقی سماع در ایام نوروز در یکی از کشورهای خارجی اجرا داشته باشد تا به این ترتیب شاهد معرفی توانمندی‌های هنری و موسیقی استان به سایر ملل نیز باشیم.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول