اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد:

رسیدگی بیشتر به فضای کتابخانه‌های خرم‌آباد ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌آباد گفت: رسیدگی بیشتر به فضای کتابخانه‌های خرم‌آباد ضروری است.

رسیدگی بیشتر به فضای کتابخانه‌های خرم‌آباد ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی‌پوری صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه‎های عمومی شهرستان خرم‎آباد خواستار رسیدگی بیشتر به فضای کتابخانه‎های این شهرستان شد.

وی کتاب و کتابت را از ابزار رشد حیات اجتماعی در همه اعصار بر شمرد و اظهار داشت: وظیفه ماست که به موضوع کتاب و کتابخوانی با حساسیت و اهتمام ویژه بنگریم و کتابخانه‌های عمومی را از هر لحاظ تجهیز کنیم.

وی اذعان داشت: در صورتی که به فضای کتابخانه‌های عمومی به نحو شایسته رسیدگی شود، محیطی آرام و فضایی بی‌نظیر برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی فراهم خواهد آمد که نتیجه آن رشد علمی و فرهنگی جامعه خواهد بود.

ولی‌پوری گفت: با برنامه‌ریزی و مطالعه دقیق و کار کارشناسی باید شرایطی را ایجاد نمود که اشتیاق همه افراد به ویژه جوانان به کتاب و کتابخوانی بیش از پیش شود که این کار مستلزم گسترش کتابخانه‌ها و بهسازی فضای این مکان‌های فرهنگی است.

فرماندار خرم‌آباد در ادامه سخنان خود به ورود کاروان پیک صبا اشاره کرد و اظهار داشت: کاروان پیک صبا به منظور جمع‌آوری کتب اهدایی مردم در سراسر کشور، در سفر خود به استان لرستان مهمان مردم فرهنگ دوست این شهر بود که این برنامه یکی از زیباترین برنامه‌های این کاروان بوده و مردم این شهرستان سنگ تمام گذاشتند که باید از آن‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/2304/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول