اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری کودک و نوجوان در سیمای دنا:

«غنچه‌گلا» میهمان ویژه کودکان کهگیلویه و بویراحمدی در نوروز

خبرگزاری فارس: مجری کودک و نوجوان در سیمای دنا گفت: برنامه غنچه گلا با آیتم‌های متفاوت عید امسال میهمان خانه کودکان کهگیلویه و بویراحمدی است.

«غنچه‌گلا» میهمان ویژه کودکان کهگیلویه و بویراحمدی در نوروز

علی احمدی در حاشیه سفر خود به گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: من در آغاز به صورت حرفه‌ای تئاتر کار می‌کردم و از سال 74 با تله فیلم داستانی «ماهی ماهی» به عنوان بازیگر وارد شبکه استانی کهگیلویه و بویراحمد شدم.

وی با بیان این‌که قبل از ورود به کار اجرای برنامه کودک در حوزه دستیار تهیه و دکوراتور کار می‌کردم، خاطرنشان کرد: کار اجرا را از سال 85 با برنامه کودک «کندو» شروع کرده و آن زمان شبکه استانی یک شبکه محلی بود.

غنچه‌گلا در تمام نقاط کشور مخاطب دارد

مجری برنامه غنچه‌گلا شبکه استانی دنا افزود: پس از این‌که شبکه استانی دنا تأسیس شد، اولین برنامه‌ای که در حوزه کودک به روی آنتن رفت، برنامه «پرپروشت» بود که اجرای آن برنامه به عهده من گذاشته شد و پس از آن برنامه «غنچه گلا» را به کارگردانی فرهادی به روی آنتن بردیم.

احمدی عنوان کرد: در برنامه غنچه‌گلا سعی می‌کنیم فضا به طور کامل شاد و متناسب با سن کودکان و نوجوانان باشد و به یاری خداوند به دنبال این هستیم که در سری جدید برنامه از خود بچه‌ها استفاده کنیم و با سفر به نقاط مختلف استان، بچه‌ها را در امر برنامه مشارکت بیشتری بدهیم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه برنامه غنچه‌گلا در بین برنامه‌های شبکه استانی دنا جایگاه خاصی پیدا کرده و با توجه به پیامک‌هایی که روزانه به برنامه ارسال می‌شود، برنامه غنچه‌گلا نه تنها در میان بچه‌های کهگیلویه و بویراحمد بلکه در تمام نقاط مختلف کشور مخاطب دارد و این امر عوامل برنامه را بسیار خوشحال و خستگی را از تن آن‌ها بیرون می‌کند.

مجری برنامه غنچه‌گلا در شبکه استانی دنا یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، غنچه‌گلا در ایام نوروز همراه با آیتم‌های ویژه، میهمان خانه‌های کهگیلویه و بویراحمدی خواهد بود.

احمدی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سری جدید غنچه‌گلا سفر به نقاط مختلف استان خصوصاً روستاها در راستای معرفی شهرها و روستاهای استان به مخاطبان خواهد بود.

برنامه‌سازان حوزه کودک گریبان‌گیر مشکلات مالی هستند

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده، برنامه غنچه‌گلا در سال 90 از میان شبکه‌های استانی جایگاه مناسبی را از لحاظ مخاطب و برآورد برنامه‌ای در میان برنامه‌های کودک به دست آورد.

مجری برنامه غنچه‌گلا در شبکه استانی دنا با بیان این‌که بیشترین مخاطبان برنامه از شهرستان‌های لنده، دیشموک و قلعه رئیسی است، افزود: مهم‌ترین انگیزه در ساخت برنامه‌های کودک برای برنامه‌سازان این حوزه در شبکه استانی دنا، توجه کودکان به‌ویژه کودکان روستانشین به این برنامه بود و این امر بهترین مشوق برای من بوده است.

احمدی به مشکلات برنامه‌سازان حوزه کودک در شبکه استانی دنا اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی برنامه‌سازان حوزه کودک، مشکلات مالی بوده که همواره این مشکل گریبانگیر آن‌ها است که امیدواریم مسئولان حمایت بیشتری از برنامه‌سازان حوزه کودک داشته باشند.

انتهای پیام/82010/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول