اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش‌ و پرورش کرمانشاه:

آمادگی 190 مدرسه اسکان مسافران نوروزی در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان کرمانشاه گفت: 191 مدرسه مجری طرح اسکان مسافران نوروزی با تعداد هزار و 712 کلاس در کرمانشاه است.

آمادگی 190 مدرسه اسکان مسافران نوروزی در کرمانشاه

جلال امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران نوروزی گفت: 25 پایگاه پذیرش، 14 مهمان‌سرا و مرکز رفاهی، 191 مدرسه مجری طرح اسکان با تعداد هزار و 712 کلاس و 646 تن عامل اجرایی برای اسکان نوروزی در استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

امینی از وجود کلیه وسایل رفاهی موردنیاز مسافران در این مراکز خبر داد و تصریح کرد: فرش، پتو، بالش، وسایل گرمازا و خنک‌کننده، یخچال، تلویزیون و وسایل آشپزخانه به‌صورت مشترک در کلاس‌هایی که برای اسکان در نظر گرفته شده وجود دارد.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه ستاد اسکان، آمادگی کامل برای استقبال از مهمانان نوروزی را دارد، تاکید کرد: کلاس‌های آموزشی برای سرایداران برگزار شده است و سایت رزرواسیون اسکان از اول اسفندماه سال‌جاری برای پذیرش و ثبت درخواست مهمانان نوروزی در کرمانشاه فعال شده است.

امینی از نصب بنرهایی از تصاویر اماکن دیدنی استان کرمانشاه در محل‌های اسکان مسافران نوروزی خبر داد و اعلام کرد: تیم‌های نظارتی از مراکز پذیرش و اسکان مهمانان در استان کرمانشاه بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/2700/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول