اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل خبر داد

فعالیت 1400 دستگاه خودرو حمل و نقل در نوروز

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل از فعالیت یک هزار و 400 دستگاه اتوبوس‌، مینی‌بوس و سواری عمومی در ایام تعطیلات نوروز برای پوشش مسافرت‌های مردمی خبر داد.

فعالیت 1400 دستگاه خودرو حمل و نقل در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین علی‌اکبری صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در اردبیل اظهار داشت: طرح نوروزی ما از 25 اسفند ماه تا 16 فروردین سال آینده اجرا می‌شود و در این طرح بیش از یک هزار و 400 دستگاه مینی‌بوس، اتوبوس و سواری را در بخش خصوصی و عمومی به کارگیری می‌کنیم تا حمل و نقل مسافران و جابه‌جایی آنها را در ایام تعطیلات نوروزی انجام دهند.

وی بیان داشت: این تعداد دستگاه حمل و نقل در قالب 44 شرکت فعالیت می‌کنند که به نظر می‌رسد این فعالیت‌ها به شکل گسترده و دامنه‌دار ادامه یافته و تشکل‌های صنفی نیز بتوانند یاریگر ما در ارائه مطلوب خدمات و همچنین ارتقای شاخص‌های خدمت‌رسانی به مردم باشند.

افزایش 20 درصدی نرخ حمل و نقل نوروزی

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از 25 بهمن ماه پیش فروش بلیت‌های اتوبوس‌ها به صورت اینترنتی و از ابتدای اسفند به شکل حضوری در حال انجام است، افزود: افزایش 20 درصدی را در نرخ حمل و نقل عمومی از 25 اسفند تا 15 فروردین سال آینده شاهد خواهیم بود که در این زمینه همکاری‌های لازم صورت گرفته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل از هماهنگی با بانک‌ها و مراکز متعدد خدمات‌رسان برای ارائه سرویس به هموطنان خبر داد و گفت: با شرکت نفت در تامین سوخت و روغن مورد نیاز و همچنین دستگاه‌های خدمات‌رسان دیگر در قالب کمیته ایمنی هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا در ایام نوروز با کمترین آسیب و خطرات روبه‌رو شویم.

وی از توزیع 9 هزار برگ فرم نظرسنجی توسط شرکت‌ها در اتوبوس‌های مسافرتی خبر داد و ابراز داشت: از طریق صدا و سیما و سایر رسانه‌ها اطلاع‌رسانی دقیقی را در ارائه سرویس‌های مطلوب و خدمات بین راهی شایسته انجام می‌دهیم تا مردم در ارائه سرویس با چالش‌هایی روبه‌رو نشوند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل به فعالیت 34 دستگاه دوربین تصویری در قالب مرکز مدیریت راه‌ها و نظارت شبانه‌روزی در این مرکز اشاره کرد و افزود: سه مرکز معاینه مکانیزه فنی خودروهای سنگین و سبک ما در این ایام فعالیت خواهند کرد.

این مسئول در خصوص پایانه مرزی بیله‌سوار نیز اظهار داشت: با صدور مجوز برای راه‌اندازی شرکت حمل و نقل در پایانه مرزی بیله‌سوار امیدواریم خدمات‌رسانی به اتباع آذری نسبت به سال‌های گذشته با نظم و هماهنگی بیشتر صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی‌‌اکبری در پایان سخنان خود به ضرورت ممانعت از مسافرگیری رانندگان در خارج از محیط ترمینال اشاره کرد و افزود: دوربین‌هایی در پایانه مسافربری استان اردبیل نصب کردیم تا به جد با رانندگانی که خارج از پایانه اقدام به مسافرگیری می‌کنند برخورد قاطع انجام دهیم که بر همین اساس 80 درصد تخلفات در این زمینه کاسته شده است.

انتهای پیام/62003/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول