اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان خبر داد

افزایش 40 درصدی آثار ارسالی به جشنواره جابربن‌حیان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: آثار ارائه شده در جشنواره جابر‌بن‌حیان در سال‌جاری 40 درصد افزایش داشته است.

افزایش 40 درصدی آثار ارسالی به جشنواره جابربن‌حیان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس حسنی‌محتشم ظهر امروز در جشنواره جابربن‌حیان در مکان دانشگاه بوعلی سینا اظهار داشت: امسال آثار ارائه شده به جشنواره جابربن‌حیان با وجود محدودیت‌های مختلف 40 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به 340 طرح راه یافته به جشنواره اظهار داشت: در جشنواره امسال، 340 طرح به دبیرخانه جشنواره راه یافته که از این تعداد 10 طرح به مرحله کشوری راه می‌یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان افزود: از اهداف این جشنواره افزایش اعتماد به نفس و خودباوری در دانش‌آموزان است و والدین نیز در این زمینه باید فرزندان را تشویق کند.

وی در زمینه ارتقای المپیاد علمی دانش‌آموزان استان همدان خاطرنشان کرد: از بین دانش‌آموزانی که به المپیاد‌های علمی راه یافتند امسال 112 درصد رشد داشتیم که این نتیجه خوب را نشان می‌دهد.

حسنی‌محتشم در زمینه تصویب رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان یکی از طرح‌های خوب تحول‌ساز در حیطه آموزش و پرورش است و اگر این طرح در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مصوب شود رویداد بزرگی اتفاق خواهد افتاد.

وی در پایان گفت: این جشنواره فرصت خوبی است تا بتوانیم با همکاری هم استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان را در زمینه‌های مختلف شکوفا و شاهد رشد آنان در آینده باشیم.

انتهای پیام/89007/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول