اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان:

حجم ساعات اوج ترافیک تردد تاکسی‌ها را سخت کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان گفت: با به اتمام رسیدن طرح ترافیکی و ساعات اوج ترافیک تردد تاکسی‌ها در رینگ نخست شهر همدان سخت شده است.

حجم ساعات اوج ترافیک تردد تاکسی‌ها را سخت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، جواد زارعی بعد از ظهر امروز در شورای ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه روزانه حجم وسیعی از مسافران درون‌شهری با تاکسی سفر می‌کنند، افزود: روزانه 15 هزار مسافر با تاکسی جابه جا می‌شوند که طبیعتاً بیشتر آنها مقصدشان به میدان امام (ره) است.

وی با اشاره به طرح زمستانه تاکسیرانی همدان یادآور شد: در این طرح تاکسیران‌ها از ساعت 6:30 صبح با ساعت‌زنی اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کنند که همین نشان‌دهنده این است که کم‌کاری در این زمینه وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان بیان داشت: مشکل تاکسیرانان زمانی است که طرح ترافیکی به اتمام می‌رسد چرا که خطوط رینگ نخست با حجم ترافیکی بالا تردد را برای تاکسی‌ها سخت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مشکلات ما این است که مسافربرهای شخصی در ساعاتی از شب اقدام به جابه جایی مسافر می‌کنند که همین امنیت مسافران را در بر ندارد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان نیز با اشاره به جابه جایی ایستگاه‌های اتوبوس گفت: ایستگاه‌های اتوبوس قالب‌بندی شده و برای ایستگاه‌ها دکه و بازرس مستقر شده که جابه جایی ایستگاه‌ها جابه جایی تأسیسات را نیز به دنبال خواهد داشت.

ایرج ملک‌محمدی با اشاره به نارضایتی شهروندان از دوری ایستگاه‌های اتوبوس اظهار کرد: اگر ایستگاه‌ها جابه جا شوند سالمندانی که با اتوبوس تردد می‌کنند از این بحث ناراضی خواهند شد.

انتهای پیام/89003/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول