اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال کاشان خبر داد

برگزاری کلاس داوری درجه 3 فوتبال در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال شهرستان کاشان از برگزاری یک دوره کلاس داوری درجه 3 فوتبال در این شهرستان خبر داد.

برگزاری کلاس داوری درجه 3 فوتبال در کاشان

اصغر فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در این دوره کلاس داوری که به مدت چهار روز با تدریس رضا دهقان مدرس رسمی فدراسیون فوتبال به صورت تئوری و عملی در مجموعه ورزشی شهید ناصر فکری کاشان برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون‌های تئوری این دوره در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی شهید ناصر فکری کاشان و آزمون عملی آن نیز که شامل تست‌های آمادگی جسمانی است در زمین چمن مصنوعی این ورزشگاه برگزار می‌شود.

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال شهرستان کاشان با اشاره به اینکه جوانان کاشان از استعدادهای داوری فوتبال هستند ابراز داشت: جوانان علاقه‌مند به حرفه داوری فوتبال در این شهرستان می‌توانند در آینده از داوران مطرح کشور و حتی آسیا و جهان محسوب شوند.

وی افزود: جوانان تحصیلکرده و علاقه‌مند به امر داوری فوتبال در شهرستان کاشان نشان دادند از ضریب هوشی و قدرت فراگیری بالایی برخوردارند و می‌توانند پله‌های ترقی را در این حرفه به سرعت طی کنند.

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال شهرستان کاشان، تحصیلات عالیه، تخصص در فوتبال، ضریب هوشی بالا و عشق و علاقه به حرفه داوری فوتبال را از ویژگی‌های شرکت‌کنندگان در کلاس داوری درجه 3 فوتبال در کاشان برشمرد.

وی متذکر شد: در صورت ادامه راه در مسیر ارتقای دانش و درجه داوری، جوانان کاشانی می‌توانند پله‌های ترقی را یکی بعد از دیگری پشت سر گذشته و در آینده‌ای نه چندان دور به عنوان داوران برتر کشور مطرح باشند.

کمیته داوران هیئت فوتبال شهرستان کاشان 30 داور فعال ملی و درجه یک، دو و سه دارد که بیش از 90 درصد از آنان داوران جوان با تحصیلات عالیه هستند.

انتهای پیام/2406/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول