اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیارجمند:

دشمنان نظام تلاش خود را در هجمه به مقدسات به کار گرفته‏اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیارجمند گفت: دشمنان نظام اسلامی در برهه کنونی همه تلاش خود را در هجمه به مقدسات به کار گرفته‏اند.

دشمنان نظام تلاش خود را در هجمه به مقدسات به کار گرفته‏اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیارجمند، حجت‌الاسلام محمد احمدی چهارشنبه‌شب در دیدار با حجت‏الاسلام جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و شماری از دست‏اندرکاران نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان که در دفتر امام جمعه بیارجمند برگزار شد، اظهار داشت: اگر به پاسداران عنوان سربازی امام زمان(عج) اطلاق شود، گزافه نیست.

وی ادامه داد: پاسداران به خاطر صفات ممتاز دفاع از انقلاب و رهبری مورد هجوم حملات دشمنان قرار گرفته و مورد بغض دشمنان هستند.

امام جمعه بیارجمند با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی تمام تلاش خود را در هجمه به مقدسات به کار گرفته‏اند، خاطرنشان کرد: جهت حملات و تمرکز تهاجم دشمن در نظام اسلامی متوجه رهبری و ولایت فقیه است.

احمدی تصریح کرد: پاسداران به خاطر حمایت بی‏دریغ از رهبری و اصل نظام آماج حملات دشمن هستند و به همین دلیل مأموریت نمایندگی ولی‏فقیه و عقیدتی- سیاسی سپاه در حراست از پاسداران بسیار مهم است.

وی عنوان کرد: مسئولان عقیدتی- سیاسی سپاه و بسیج راهنمایی فکری و عقیدتی پاسداران و بسیجیان را بر عهده دارند و مراقبت از پاسداران و سپاه بر عهده این قسمت است.

امام جمعه بیارجمند با اشاره به اینکه پاسداران سربازی خود را به اثبات رسانده‏اند، بیان داشت: سپاه روز به روز با تقویت ابعاد عقیدتی، بصیرتی، سیاسی و نظامی خود را در حالت آمادگی بهتر از گذشته نگه می‏دارد و این آمادگی لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ این دیدار در حاشیه نظارت مسئولان نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان پیرامون بررسی تحقق برنامه‏های ابلاغی سالانه سپاه و بسیج بیارجمند انجام شد.

انتهای پیام/2249/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول