اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

مسئولان دانشگاه پیام‌نور پیگیر گسترش کیفی باشند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: افزایش کمیت دانشگاه‌های پیام‌نور تا این اندازه کافی است و باید تمام توجه برای ارتقای کیفیت این دانشگاه صورت گیرد.

مسئولان دانشگاه پیام‌نور پیگیر گسترش کیفی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید آموزشی اداری و آزمایشگاه دانشگاه پیام‌نور کرمان اظهار داشت: مشکلات دانشگاه پیام‌نور اگر با برنامه‌ریزی حل نشود به جایگاه مورد انتظار نمی‌رسیم.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای‌اسلامی ادامه داد: جلسات متعددی با مسئولان پیام‌نور در تهران برگزار شده که نظرات کارشناسی برای ارتقای سطح آموزشی دانشگاه‌های پیام‌نور ارائه شده و قول مساعد برای رفع مشکلات گرفته شده است.

وی افزود: در حوزه عمرانی دانشگاه پیام‌نور کرمان گزارش عملکرد خوبی را شاهد هستیم و امیدواریم در آینده‌ای نه‌چندان دور با جذب استادیارهای توانمند در کادر هیئت علمی دانشگاه ناظر گسترش مقاطع علمی و تحصیلی در مسیر کیفیت باشیم.

زاهدی با بیان اینکه برای گسترش دانشگاه‌های پیام‌نور از زمان مسئولیت در وزارت‌خانه تلاش داشتم، بیان کرد: افزایش کمیت دانشگاه‌های پیام‌نور تا این اندازه کافی است و باید تمام توجه برای ارتقای کیفیت این دانشگاه صورت گیرد.

وی گفت: باید چشم و هم‌چشمی‌ها را کنار گذاشت و در هر استان رشته‌های مورد نیاز و متناسب را افزایش دهیم، برای مثال استانی که نفت‌خیز نیست نیازی به رشته مهندسی نفت ندارد.

انتهای پیام/80028/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول