اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

یونس احمدی قائم مقام رئیس سازمان و مدیرکل میراث فرهنگی ایلام شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی، یونس احمدی قائم مقام رئیس سازمان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام شد.

یونس احمدی قائم مقام رئیس سازمان و مدیرکل میراث فرهنگی ایلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از حکم یونس احمدی آمده است: بنا به پیشنهاد معاونت امور مجلس، حقوقی و استان‌ها و با نظر به سوابق مفید جنابعالی به موجب این حکم به سمت قائم مقام رئیس این سازمان و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام منصوب می‌شوید.

امید است با توجه به اهمیت حفظ و نگهداری از میراث گران‌بهای فرهنگی، معنوی، مذهبی، تاریخی طبیعی، هنرهای سنتی، صنایع‌دستی و همچنین صنعت گردشگری ضمن بهره‌گیری از توان تخصصی صاحبنظران، اندیشمندان، کارشناسان خبره و منابع انسانی موجود و تعامل با مدیریت عالی استان و سایر مسئولان استانی که از مهم‌ترین وظایف مدیریتی است، در فضایی صمیمی و دوستانه جهت تحقق اهداف سازمان گام‌های موثری بردارید.

محمد شریف ملک‌زاده معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پایان برای یونس احمدی مدیرکل جدید این سازمان در استان ایلام توفیق در انجام وظایف قانونی تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) را از درگاه خداوند سبحان مسئلت کرده است.

یونس احمدی دانش‌آموخته الهیات، فلسفه و حکمت اسلامی است و در این رشته موفق به کسب مدرک کارشناسی ارشد شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان ایلام، مدیرکل شیلات استان ایلام و .... از جمله سوابق کاری وی در کارنامه درخشان اوست.

احمدی افزون بر فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی یکی از فعالان فرهنگی، مذهبی و رسانه بوده که مدیر مسئولی هفته نامه امید آینده را در استان ایلام عهده‌دار است.

مراسم معارفه دکتر یونس احمدی با حضور معاونین سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور، استاندار ایلام، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، مدیرکل و مشاور حوزه ریاست استانداری ایلام، رئیس اداره روابط عمومی و تشریفات استانداری ایلام، فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، احزاب و گروه‌های سیاسی، بسیجیان، ایثارگران، روحانیون و همکاران رسانه و مطبوعات استان ایلام برپا شد.

انتهای پیام/2246/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول