اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر سوادکوه خبر داد

برگزاری دوره آموزشی «مربیگری نجات از ارتفاع و فضاهای معلق» در سوادکوه

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر سوادکوه گفت: دوره آموزشی «مربیگری نجات از ارتفاع و فضاهای معلق» در پایگاه امداد جاده‌ای ارفعده برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی «مربیگری نجات از ارتفاع و فضاهای معلق» در سوادکوه

رئیس اداره جمعیت هلال‌احمر شهرستان سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به میزبانی این شهرستان از دوره آموزشی مربیگری نجات از ارتفاع و فضاهای معلق خبر داد و گفت: این دوره در سه روز و با حضور 30 امدادگر از استان‌های مختلف کشور برگزار شده است.

جهانگیر آذری افزود: دوره آموزشی مربیگری نجات از ارتفاع و فضاهای معلق در پایگاه امداد جاده‌ای ارفعده برگزار شد.

وی از موقعیت طبیعی و جغرافیایی و آب و هوایی خاص سوادکوه برای فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خبر داد و یادآور شد: استفاده از موقعیت طبیعی و جغرافیایی سوادکوه برای دستیابی به اهداف آموزشی هلال‌احمر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آذری به مباحث امدادی این کارگاه اشاره و یادآور شد: کارگاه‌های صعود و فرود، ابزارشناسی، فنون تدریس، حمل مصدوم، کارگاه‌های نجات و حمایت به صورت تئوری و عملی برگزار شد.

رئیس اداره جمعیت هلال‌احمر سوادکوه به برگزاری دوره آموزش تخصصی پیش بیمارستانی برای آمادگی هر چه بیشتر امدادگران در طرح امداد و نجات نوروز سال 92 خبر داد و گفت: این دوره با هدف افزایش مهارت علمی و عملی نجات‌گران فعال جمعیت هلال‌احمر سوادکوه به مدت چهار روز برگزار شد.

وی از حضور 35 نفر در این دوره خبر داد و با بیان اینکه، شرح وظایف نجات‌گر پیش بیمارستانی و ارزیابی محیط و صحنه حادثه از اهداف این طرح آموزشی بود، خاطرنشان کرد: تثبیت پزشکی مصدوم، تریاژ، فوریت‌های درمانی به صورت عملی و تئوری تدریس شد.

انتهای‌پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول