اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی:

ایلام ظرفیت بزرگی در حوزه گردشگری مذهبی دارد

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ایلام ظرفیت بزرگی در حوزه گردشگری مذهبی دارد.

ایلام ظرفیت بزرگی در حوزه گردشگری مذهبی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن شبان‌پور ظهر امروز در آیین معارفه مدیرکل جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام اظهار داشت: افتخار ما این است که در مملکتی تنفس می‌کنیم که همه تابع ولایت فقیه هستند.

وی ادامه داد: همه در خدمت مردم، نظام و دولت هستند و در چنین حکومت و کشوری خدمت کردن عبادت است و نصیب هرکسی نخواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: با این شرایط تحریم در برابر دشمنان ایستاده‌ایم و از هیچ دشمنی هراس نداریم.

دانشمندان جوان ما در کسب دانش‌های نوین دنیا در حال تلاش و تکاپو هستند.

شبان‌پور تصریح کرد: ما هشت سال دفاع مقدس یکه و تنها در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستادیم و تمام توان خود را صرف مقابله با دشمنانمان کردیم و در این راه پیروز شدیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در دوران جنگ تحمیلی به قول برخی دوستان از نابرادری به وجود آمده به برخی‌ها لفظ برادر خطاب کردیم، آن مقطع را به لطف خداوند و رهبری امام راحل سپری کردیم و امروز نیز با درایت مقام معظم رهبری از این تحریم‌ها خارج شده و آن را پشت سر خواهیم گذاشت.

این مسئول اضافه کرد: مقام معظم رهبری در سفری که به استان خراسان‌شمالی داشتند فرمودند، اگر قرار است اشتغالی ایجاد شود باید به صنایع‌دستی و گردشگری در کشور توجه ویژه‌ای شود.

شبان‌پور تصریح کرد: این مهم ماموریت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است که باید مورد عنایت واقع شود. استان ایلام یکی از استان‌های در حال توسعه بوده اما موقعیت گردشگری در استان می‌تواند در رونق اقتصادی و ایجاد شغل سرآمد باشد.

پیگیری‌های معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و عنایت ملک‌زاده رئیس عالیه سازمان به استان ایلام می‌تواند تحول بزرگی را در این حوزه به وجود آورد.

وی ادامه داد: ایلام ظرفیت بزرگی در حوزه گردشگری مذهبی و سفر زوار به عتبات عالیات دارد که باید مورد عنایت مسئولان امر در استان ایلام قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: استاندار ایلام در رابطه با انتخاب مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام به منظور تقویت این حوزه و ایجاد روح جدید در آن پیشنهاد کرد: که یونس احمدی از چهره‌های فرهیخته، ولایی، ایثارگر، حزب‌اللهی و چهره‌های علمی کشورمان و استان ایلام این مسئولیت را بپذیرند.

شبان‌پور تصریح کرد: در اولین جلسه‌ای که در خدمت احمدی بودیم و مهر تاییدی که همه دستگاه‌های نظارتی، اطلاعاتی در رابطه با وی و خانواده وی زدند توفیق شد که در خدمت وی در این مسئولیت جدید باشیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: من یونس احمدی را به عنوان قائم مقام سازمان و مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام معرفی می‌کنم.

وی ادامه داد: احمدی در طول دوران کاری و مدیریتش سابقه درخشانی داشته و از خانواده‌ای بسیار اصیل و دلسوز و انقلابی است. او انسانی اهل قلم، فکر و اندیشه است که امیدوارم با همراهی و پشتیبانی استاندار ایلام در این مسئولیت جدید موفق باشد.

انتهای پیام/2246/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول