اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران تاکید کرد

جمع‏آوری آهن‏پاره‏ها و نخاله‏های ساختمانی از مسکن مهر فیروزکوه

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران بر لزوم جمع‏آوری آهن‏پاره‏ها و نخاله‏های ساختمانی از مسکن مهر فیروزکوه تاکید کرد.

جمع‏آوری آهن‏پاره‏ها و نخاله‏های ساختمانی از مسکن مهر فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی ملکی در جلسه شورای مسکن شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: تا چند سال قبل، منطقه «دشت ناصر» فیروزکوه، بیابانی بیش نبود که با همت مسئولان و متولیان امر، امروز شهری جدید در کنار فیروزکوه در این منطقه برپا شده است.

وی گفت: به منظور آماده‏سازی و تامین تمامی زیرساخت‏ها، افتتاح واحدهای مسکن مهر این منطقه در آخرین مرحله و به ایام پایانی سال موکول شده است.

ملکی افزود: در این راستا، باید اقداماتی چند به منظور مهیا ساختن شرایط افتتاح واحدها و حضور مسئولان استانی و حتی کشوری در منطقه صورت گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران خواستار جمع‏آوری آهن‏پاره‏ها و نخاله‏های ساختمانی، سرویس‏های بهداشتی و کارگاه‏های موقت و همچنین تحویل پیاده‏روهای تمیز به شهرداری فیروزکوه به منظور آماده‏سازی طرح مسکن مهر این شهر شد.

ملکی تصریح کرد: تا زمان افتتاح واحدها، خیابان اصلی جنوبی و شرقی سایت مسکن مهر فیروزکوه باید آسفالت شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران از عملکرد ضعیف اداره اوقاف در آماده‏سازی مسجد این سایت انتقاد و خاطرنشان کرد: شایسته بود این مکان مقدس هم‏زمان با تحویل واحدها آماده‏سازی می‏شد.

وی با تقدیر از خدمات شایسته دستگاه‏های آب، برق و گاز اظهار داشت: پروژه مسکن مهر فیروزکوه تنها پروژه در سطح استان تهران است که مشکلی از این بابت ندارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران بیان داشت: در صورت اهتمام اعضای تعاونی‏ها به پرداخت آورده نقدی خود در این پروژه، تمام واحدهای مسکن مهر فیروزکوه تا پایان شهریور 92 تحویل داده می‏شود.

ملکی یادآور شد: چهار هزار و 585 واحد در سطح شهرستان فیروزکوه در دست احداث است که تا پایان سال، یک‌هزار و 325 واحد از آنها به بهره‏برداری می‏رسد.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول