اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان خبر داد

اجرای طرح اصلاح و بهسازی ورودی دانشگاه سمنان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان از اجرای طرح اصلاح و بهسازی ورودی دانشگاه سمنان خبر داد.

اجرای طرح اصلاح و بهسازی ورودی دانشگاه سمنان

حسن سعدالدین امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان، در مورد اجرای طرح اصلاح و بهسازی ورودی دانشگاه سمنان اظهار داشت: فعالیت‏ها در این بخش به پایان رسیده و آسفالت‌بخشی از این محور نیز تمام شده است.

فرماندار سمنان ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، در نظر است تا ورودی دانشکده هنر دانشگاه سمنان و پارک سوکان بسته شود.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در نشست‏های مشترک در این زمینه، مقرر شده است تا از جلوی پارک علم و فناوری سمنان راهی برای دسترسی به مراکز موجود در این مسیر گشوده شود و ورود و خروج با اطمینان و ایمنی بیشتر در این بخش انجام گیرد.

فرماندار شهرستان سمنان بیان کرد: راه‏های دیگری نیز برای این مسیر پیش‏بینی شده است تا ساماندهی محور به طور کامل انجام گیرد.

سعدالدین ادامه داد: بر این اساس، در برنامه قرار بود تا ورودی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان باز و تردد در این منطقه تسهیل شود که این طرح عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه برای گشایش مسیر دسترسی به ورودی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ـ درمانی سمنان نیز در حال تلاش هستیم، افزود: مشاوری برای انجام مطالعات از ابتدای میدان استاندارد سمنان تا شهرک صنعتی این شهر در نظر گرفته شده است تا کل مسیر در این بخش ساماندهی و به تدریج فعالیت‏های عمرانی آن انجام شود.

فرماندار شهرستان سمنان تصریح کرد: باید دسترسی‏های مناسبی به پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان، ورزشگاه 15 هزار نفری سمنان، مصلای نماز جمعه سمنان و سایر مراکزی که در این مسیر قرار دارند، ایجاد شود.

سعدالدین در عین حال، اجرای این طرح‏ها را منوط به اختصاص اعتبارات مورد نیاز دانست و گفت: پروژه دانشگاه سمنان تا فروردین ماه سال آینده به بهره‏برداری نهایی می‏رسد.

انتهای پیام/2249/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول