اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس به استاندار این استان پیشنهاد داد

برگزاری جلسه‌ای پرشور و حقیقی در دانشگاه شیراز

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس به استاندار این استان پیشنهاد داد با حضور در برنامه پرسش و پاسخ دانشگاه شیراز در هفته آینده، جلسه‌ای پرشور و حقیقی برگزار کند.

برگزاری جلسه‌ای پرشور و حقیقی در دانشگاه شیراز

آرش علاء‌الدینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور مسئولان در دانشگاه‌ها اظهار داشت: این فرمان از روی حکمت صادر شده است و با افق دید وسیع ایشان و وجود شبهات بسیاری که دشمنان در جامعه پراکنده‌اند، مسئول با حضور خود در جمع دانشجویان و پاسخ به سئوالات آنان باید به وظیفه خود در اطاعت از امر ولی فقیه و رفع شبه عمل کند.

وی با اشاره به برگزاری «جلسه نمادین پرسش و پاسخ از استاندار فارس» در روز دوشنبه چهاردهم اسفند ماه جاری در دانشگاه شیراز، افزود: پس از نامه‌نگاری‌های متعدد بسیج دانشجویی این دانشگاه و عدم پاسخگویی‌ها و بدقولی‌ها از جانب استانداری، اعضای این تشکل ناچار به ترتیب دادن این برنامه شدند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: مشکلاتی در این استان وجود دارد و شایسته است استاندار فارس از فرصت حضور در دانشگاه برای رفع این مسائل بهره برده و همچنین از جوانان متعهد این دانشگاه در پیشبرد امور استفاده کند.

وی ادامه داد: باید گفت که استاندار ما به ولایتمداری مشهور است و با شرکت در این جلسه می‌تواند بیش از پیش اطاعت خود از ولایت فقیه را اثبات کند.

علاء‌الدینی اضافه کرد: به استاندار فارس پیشنهاد می‌کنم با حضور در این برنامه یک جلسه پرشور و حقیقی در دانشگاه شیراز برگزار کند و به بسیاری از مسائل پایان دهد.

وی در توضیح محور‌های اصلی پرسش‌ها ابراز داشت: در صحبت‌هایی که با دانشجویان داشتم آنها بر سه موضوع الگوی پیشرفت شهری شیراز، جناح‌های حاضر در استانداری و توجه این مسئول به بیانات ولی فقیه تاکید داشتند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بیان داشت: بسیار خوشحال می‌شویم که استاندار فارس در جلسه روز دوشنبه شرکت کند و در صورتی که این مسئول به مطالبات دانشجویان پاسخ ندهد، آنها قصد دارند قضیه را با مقام معظم رهبری در میان بگذارند که در حقیقت شاهدیم که مورد بی‌اعتنایی استاندار واقع شده‌اند.

علاء‌الدینی در پایان تصریح کرد: حضور استاندار این استان در این جلسه، لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین ایجاد امید بیشتر در قلب مردم فارس به دلیل اعلام مجدد ولایت‌مداری مقام ارشد اجرایی این استان است.

انتهای پیام/2448/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول