اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان دور رفت لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در رشت رقم خورد

شکست خانگی بانوان فوتسالیست داماش مقابل نفت آبادان

خبرگزاری فارس: در جریان هفته یازدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، تیم بانوان داماش گیلان مقابل مهمان خود تیم صنعت نفت آبادان شکست خورد.

شکست خانگی بانوان فوتسالیست داماش مقابل نفت آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در هفته یازدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر فوتسال بانوان ایران، تیم داماش گیلان ظهر امروز در سالن کارگران این شهر میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود که با نتیجه چهار بر دو مقابل مهمان خود شکست خورد.

گل‌های تیم داماش را مدینه دین‌محمدی و فهیمه فروهر به ثمر رساندند و برای تیم صنعت نفت آبادان نیز سهیلا ململی و نسیم غلامی گلزنی کردند.

مریم روحانی و مدینه دین‌محمدی از داماش گیلان و پگاه عبیدی از تیم صنعت نفت آبادان از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

مرجان موحدی داور، آیدین عامری داور دوم، ملینا شفیع‌نژاد داور سوم و زینب مجاهدی به عنوان وقت نگه‌دار قضاوت این دیدار را به‌عهده داشتند.

داماش با کسب این نتیجه و 21 امتیاز در مکان چهارم جدول لیگ برتر است و این تیم در هفته نخست از دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان کشور روز جمعه 18 اسفند جاری میزبان فسای شیراز می‌شود.

*حق داماش سقوط به دسته یک نیست

سرمربی تیم فوتسال بانوان داماش گیلان پس از شکست تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: با توجه به بازی که انجام دادیم نتیجه خوبی کسب نکردیم و نتوانستیم نتیجه بازی را به نفع خود به پایان برسانیم.

معصومه جهانچی افزود: با وجود بازیکنان مصدوم و سن کم دروازه‌بان‌ و تجربه کم بازیکنان تیم نتوانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط مالی باشگاه و آسیب‌دیدگی بازیکنان باید در نیم فصل بازیکن جدید جذب کنیم تا تیم را از این وضعیت نجات دهیم و امیدواریم باشگاه به ما کمک کند.

به گفته سرمربی تیم فوتسال بانوان داماش گیلان، مدینه دین محمدی با وجود آسیب‌دیدگی شدید با پای فیکس شده به بازی آمد و در مسابقه گل‌زنی کرد که نشانه اهمیت این مسابقه برای بازیکنان تیم است.

وی از مسئولان خواست تا با توجه به وضعیت مالی باشگاه، به تیم داماش کمک کنند تا فوتسال بانوان در لیگ برتر با مشکل مواجه نشود و نماینده خود را از دست ندهد.

جهانچی اضافه کرد: این حق تیم داماش نیست که به دلیل مشکلات مالی و مصدومیت جدی بازیکنانش به لیگ دسته یک سقوط کند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان داماش گیلان با بیان اینکه داماش بانوان نیاز به کمک مالی مسئولان دارند، خاطرنشان کرد: این تیم مانند تیم فوتبال آقایان نیست که به هزینه میلیاردی نیاز داشته باشد مسئولان ورزش استان می‌توانند به این تیم کمک کنند.

*داماش تیم خوبی است

سرمربی تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: داماش گیلان تیم خوبی است و تیم ما نیز در این دیدار خوب بازی کرد.

رز جدیدی‌زاده افزود: نیمه نخست عملکرد خوبی را از بازیکنان شاهد نبودیم اما از دقیقه 10 بازی بازیکنان به باور رسیدند و بازی را با نتیجه خوبی به پایان رساندیم.

وی، با بیان اینکه زینب آل‌بوعلی‌رزان را به دلیل سه کارته بودن در اختیار نداشتیم، اذعان کرد: هفت بازیکن از اردوی تیم ملی به تازگی به تیم اضافه شدند که یک روز جلوتر در رشت با تیم تمرین کردند.

انتهای پیام/84002/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول