اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانشجویی قزوین:

طرح مباحث معرفتی نیاز کنونی دانشجویان است

خبرگزاری فارس: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: طراحی و ارایه مباحث معرفتی نیاز کنونی دانشجویان است.

طرح مباحث معرفتی نیاز کنونی دانشجویان است

مهدی برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین رشد و تعالی دانشجویان را در گرو فرهنگ‌سازی درست و معرفی الگو‌های دینی به آنان برشمرد و اظهار داشت: امروز با فراگیر شدن گستره‌هایی مانند شبکه‌های مجازی متأسفانه دشمنان رو به این سمت آورده و با ترفند‌های مختلف در فکر القای شبهه در جوانان و دانشجویان هستند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین با بیان اینکه فطرت تمام دانشجویان یکسان و پاک است، ابراز داشت: گوش به فرمانی از ولی و جهاد و عزم مداوم، کشور را به موفقیت رسانده و در این مسیر دانشجویان نیز می‌تواند تأثیرگذار بوده و نقش اساسی خویش را که در پیش گفته شد ایفا کنند.

برزگر با اشاره به اینکه ایران اسلامی در آینده شاهد حضور جوانان معتقد، با ایمان دارای عزم و اراده پولادین برای دست‌یابی به اهداف متعالی است، بیان کرد: امروز تمام افراد باید کارایی و حس خدمتگزاری را در خویش تقویت کرده و در این راستا گام بردارند.

تربیت و تعالی در دانشجویان کار و تلاش مضاعف می‌طلبد

برزگر ادامه داد: بهره‌گیری از دانش‌ها و ابزار برای رشد و تربیت دینی‌تر جوانان و دانشجویان لازم است در نهاد دانشگاه‌ها پیگیری شده و شکل اجرایی به خود بگیرد.

وی ادامه داد: ارایه مباحث معرفتی به یک جوان دانشجو موجب تشخیص بهتر برای انتخاب مسیر در وی شده و به او در بسیاری از مسائل و زمینه‌ها کمک و یاری رساند.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول