اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه بازی بسکتبال تکماش قزوین و فولاد ماهان اصفهان رخ داد

از ناسزا به خبرنگار تا حضور بانوان در ورزشگاه

خبرگزاری فارس: دیدار سوم تیم‌های بسکتبال تکماش قزوین و فولاد ماهان اصفهان که در چارچوب مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور برگزار شد، با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

از ناسزا به خبرنگار تا حضور بانوان در ورزشگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دیدار سوم تیم‌های بسکتبال تکماش قزوین و فولاد ماهان اصفهان که در چارچوب مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد، با حاشیه‌های جالبی همراه بود که در پی می‌آید.

* پیش از آغاز این دیدار حدود 200 تماشاگر قزوینی در سالن حضور داشتند که با آغاز سوت این بازی رفته رفته بر تعداد تماشاگران افزوده شد تا جایی که تعداد تماشاگران به بیش از 400 نفر می‌رسید.

* حضور نزدیک به 20 نفر از بانوان نیز که این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کردند از دیگر نکات جالب این مسابقه بود.

* تماشاگران قزوینی از همان دقایق ابتدایی با شور و شوق عجیبی تیم تکماش قزوین را حمایت می‌کردند و بدون شک در نیمه نخست این دیدار و کوارترهای اول و دوم از نظر روانی فشار زیادی را روی بازیکنان تیم تکماش قزوین ایجاد کردند.

* نکته قابل توجه این دیدار پرتاب‌های بی‌نظیر بازیکنان تیم تکماش قزوین بود که در این بین مجید صالحی سنگ تمام گذاشت و در چند صحنه بیش از هفت پرتاب موفق انجام داد که با گل شدن آنان جمعیت حاضر در سالن سر از پا نمی‌شناختند.

* اما حساس‌ترین صحنه این دیدار در دو ثانیه پایانی وقت قانونی رخ داد، جایی که بازیکنان تیم تکماش قزوین سه امتیاز از تیم فولاد ماهان اصفهان عقب افتاده بودند که در این لحظه ناصر عمری با یک پرتاب سه امتیازی زیبا کار را به تساوی کشاند تا موجی از شادی در سالن شهید بابایی قزوین طنین‌انداز شود.

* در وقت اضافه این دیدار بازیکنان تیم تکماش که روحیه گرفته بودند با استفاده از حمایت تماشاگران خودی و روحیه ضعیف بازیکنان تیم فولاد ماهان اصفهان بازی جذابی را به نمایش گذاشتند تا در پایان پیروزی در این دیدار را از آن خود کنند.

* البته در ثانیه‌های پایانی این دیدار در وقت اضافه و در حالی که امیر طاهرخانی توپ را در اختیار داشت، بازیکن تیم بسکتبال فولاد ماهان اصفهان به وی تنه زد که همین امر موجب درگیری دو بازیکن و مختل شدن بازی برای دقایقی شد.

* اما پس از پایان این دیدار بازیکنان و کادر فنی تیم فولاد ماهان اصفهان به داوری معترض بودند که وقتی خبرنگار دلیل اعتراض آنان را پرسید با ناسزا و توهین روبرو شد.

انتهای پیام/77004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول