اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شقایقی از نسل سوم ـ 8

ختم قرآن به یاد شهید حجت‌الله رحیمی در فضای مجازی

خبرگزاری فارس: در آستانه سالروز شهادت شهید حجت‌الله رحیمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد باغملک کاربران فضای مجازی به یاد این شهید بزرگوار، قرآن را ختم می‌کنند.

ختم قرآن به یاد شهید حجت‌الله رحیمی در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به مناسبت فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت مداح بسیجی و خادم الشهدا کربلایی حجت‌الله رحیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد باغملک در فضای مجازی قرآن کریم به یاد این شهید والامقام ختم می‌شود.

این طرح به همت وبلاگ «کربلا رفتن خون می خواهد» به نشانی http://karbala133.blog.ir  در حال برگزاری است.

برای شرکت در ختم قرآن، هر کاربر می‌تواند با انتخاب یک جزء از قرآن کریم، آن را قرائت و ثواب آن را به روح پرفتوح شهید حجت‌الله رحیمی هدیه کند.

نویسنده «کربلا رفتن خون می‌خواهد» در وبلاگ خود مطلبی را با عنوان «هدیه به شهید حجت‌الله» نوشته است که از کاربران شبکه مجازی خواست تا در ختم قرآن به یاد شهید حجت الله رحیمی شرکت کنند.

این وبلاگ نویس در مطلب خود آورده است: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت برادر شهیدم، شهید کربلایی حجت‌الله رحیمی ختم قرآنی برگزار کردیم که در صورت تمایل به شرکت در این ختم، جزء انتخابی خود را در قسمت نظران، اعلام کنید تا به نامتان ثبت شود.

انتهای پیام/72001/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول