اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور مجلس سازمان شهرک‌های صنعتی کشور:

قم یکی از خوشه‌های موفق صنعتی کشور است

خبرگزاری فارس: مدیر امور مجلس و استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور گفت: استان قم یکی از خوشه‌های موفق در سطح کشور بوده و دارای هفت شهر و چهار ناحیه صنعتی است.

قم یکی از خوشه‌های موفق صنعتی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علیرضا امینی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم که در مجتمع فرهنگی شکوهیه برگزار شد با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: باید به صورت عام به تولیدکنندگان توجه شده و در بخشی دیگر باید به تولیدکننده در بدنه دولت توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد بستری آماده و امن برای صنعت‌گر از جمله فعالیت‌ها و وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی است و این نگاه فضا را برای صنعت‌گر آماده می‌کند.

مدیر امور مجلس و استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور با اشاره به راه‌اندازی کلینیک‌های صنعتی گفت: این کلینیک‌ها با کمک سیستم آموزش عالی کشور راه‌اندازی شده ولی به طور طبیعی نیاز به مراجعه به این حوزه‌ها داریم.

وی یادآور شد: وظیفه ماست که وظایف خود را با توجه به بیانات مقام معظم رهبری سرعت ببخشیم تا به اهداف عالی خود برسیم.

امینی خاطرنشان کرد: 122 تصفیه خانه در سطح کشور داریم که از این تعداد دو تصفیه‌خانه در استان قم است که مسئله نشان‌دهنده جایگاه و تلاش مدیران صنعت است.

وی با بیان اینکه استان قم یکی از خوشه‌های موفق در سطح کشور است گفت: این استان دارای هفت شهرک صنعتی و چهار ناحیه صنعتی است و استانی موفق در عرصه صنعت محسوب می‌شود.

مدیر امور مجلس و استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور یادآور شد: ایجاد شهرک صنعت نشر و چاپ ایده‌ای بزرگ بود و باید این ایده با راه‌اندازی بخش دانشگاهی و علمی تکمیل شود.

وی با اشاره به راه اندازی شهرک فناوری اطلاعات در استان قم گفت: این اقدام در راستای به روز رسانی تجهیزات بخش صنعت صورت گرفته ولی اگر یاری صنعت‌گران و همت بخش‌های صنعت نباشد سرعت رسیدن صنعت به مقصد اصلی کند می‌شود.

امینی خاطرنشان کرد: کمترین آسیب را در بخش صنعت استان قم شاهد بودیم و این امر به دلیل تیم خوب همکاران در قم است که همسو، همراه و آگاه به صنعت هستند.

مدیر امور مجلس و استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور ضمن ابراز رضایت از عملکرد مدیر عامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: عضویت در کمیته ارزیابی و نظارت، مشاور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مشاور امور استان‌ها و مجلس از سمت‌های مهندس فرشچی است.

وی خاطرنشان کرد: مدیر عامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از بدنه صنعت بوده و دردشناس صنعت است و در پایین‌ترین سطوح تا بالاترین جایگاه‌ها با صنعتگر درگیر است و بدون تردید مسیر مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم توسط مدیرعامل جدید ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/78003/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول