اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه تکنولوژی آموزش و پرورش کرمانشاه

78 فیلم در جشنواره فیلم رشد به نمایش گذاشته می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس گروه تکنولوژی آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: 78 فیلم با مضامین فرهنگی و آموزشی در جشنواره فیلم رشد در طول یک هفته به نمایش گذاشته می‌شود.

78 فیلم در جشنواره فیلم رشد به نمایش گذاشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه احمد رضایی ظهر امروز در آیین افتتاحیه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد اظهار کرد: جشنواره فیلم رشد قدیمی‌ترین جشنواره است که قدمت آن نیم‌قرن می‌باشد که در ابتدا در تهران و چند استان برگزار می‌شد.

رضایی تصریح کرد: فیلم رشد در استان کرمانشاه بر اساس ارزیابی ناظران در سال گذشته حائز رتبه دوم کشور شد و این نشان می‌دهد باید از شرایطی که صنعت سینمایی ایجاد کرده نهایت استفاده را کرد چرا که فرایند آموزشی با ثبات بیشتری به دانش‌آموزان انتقال داده می‌شود.

رئیس گروه تکنولوژی آموزش و پرورش کرمانشاه استان کرمانشاه با اشاره به هوشمند‌سازی مدارس و الکترونیکی شدن کتب درسی خاطر نشان کرد: از همکاران فرهنگی و اولیای دانش‌آموزان می‌خواهیم در مدرسه شرایطی ایجاد کنند که دانش‌آموزان با نگاه عمیق‌تر به فیلم‌ها توجه کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته جشنواره فیلم رشد در هفت منطقه برگزار شده تأکید کرد: این جشنواره امسال در 5 منطقه نواحی سه‌گانه و شهرستان‌های روان‌سر و سنقر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول