اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزمایش آتش‌سوزی در شهرستان جم برگزار شد

خبرگزاری فارس: رزمایش آتش‌سوزی شهرک‌ها و فرودگاه توحید در شهرستان جم برگزار شد.

رزمایش آتش‌سوزی در شهرستان جم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رزمایش و مانور آتش‌سوزی بعد از ظهر امروز توسط HSE شهرک‌ها و فرودگاه توحید جم در ساختمان فرهنگسرای شهرک توحید شرکت پالایش گاز فجر جم برگزار شد.

سرپرست HSE شهرک توحید شرکت پالایش گاز فجر جم در این آیین اظهار داشت: این مانور پیرو ابلاغ و دستورالعمل اجرایی شرکت ملی گاز ایران و در راستای اجرای تصمیمات کمیته بحران شرکت پالایش گاز فجر جم انجام شده است.

غلامرضا اکبری ادامه داد: حفظ آمادگی و هماهنگی بین تمام گروه‌ها و کارکنان در شرایط اضطراری و بحران از اهداف برگزاری این مانور است.

وی با بیان اینکه جمعی از واحدهای ذیربط و مسئولان در سطح شهرک توحید در این مانور شرکت داشتند، خاطر نشان کرد: انجام اینگونه مانورها، نقاط چالش و ضعف و کمبودها را مشخص خواهد کرد و فرصتی برای جبران کاستی‌هاست که در نهایت می‌توان از تجربه‌های به‌دست آمده استفاده کرد.

این مسئول تصریح کرد: هماهنگی بیشتر بین واحدهای مختلف مستقر در شهرک توحید در شرایط اضطراری و بحران و ارزیابی و ایجاد هماهنگی بیشتر در بخش فرماندهی صحنه عملیات از دیگر اهداف این مانور است.

در این مانور همچنین عملکرد تمام واحدهای مختلف خدماتی شهرک در شرایط اضطراری و بحران استفاده صحیح از ابزارهای موجود نیز مورد بررسی قرار گرفت.

اطمینان از سلامت منابع و وسایل و تجهیزات امداد و نجات، امداد و درمان و اطفاء حریق و ارزیابی عملکرد سیستم‌های مخابراتی و ارتباطی در شرایط اضطراری نیز از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش عنوان شده است.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول