اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

تخریب تفکر جوانان، راهبرد استکبار در ترویج مصرف مشروبات الکلی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: تلاش استکبار جهانی از ترویج مصرف مشروبات الکلی، تخریب قدرت تفکر و جلوگیری از بارورشدن استعدادهای بالقوه جوانان در جامعه است.

تخریب تفکر جوانان، راهبرد استکبار در ترویج مصرف مشروبات الکلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از پایگاه خبری روابط عمومی استانداری کردستان ایرج حسن‌زاده اظهار داشت: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بسیاری از رفتارهای غیر اسلامی و ناهنجاری‌های مغایر با قوانین انسانی و اسلامی که در جامعه وجود داشت، پاک‌سازی و ارزش‌های الهی جایگزین آنها شد.

وی ادامه داد: ملت مسلمان ایران همواره با پیروی از دستورات دین مبین اسلام، زمینه نهادینه شدن باورهای اعتقادی و اسلامی به ویژه در کانون خانواده‌ها را مهیا و با عزم و اراده انقلابی موجبات ریشه‌کنی معضلات اجتماعی ضداخلاقی در زمینه تهاجم فرهنگی استکبار جهانی را فراهم کرد‌ه‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در این راستا به دلیل ناکامی دشمنان در رویارویی نظامی با انقلاب اسلامی، استکبار جهانی تلاش خود را با هدف ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی از جمله از راه‌های ترویج مصرف مواد مخدر، مشروبات الکلی و برنامه‌های ضد فرهنگی در بین جوانان و کانون خانواده‌ها را آغاز کرده است.

حسن‌زاده تصریح کرد: به همین منظور امروزه شاهد هستیم که عوامل و دست اندرکاران استکبار جهانی با حمایت از قاچاق مشروبات الکلی کوشش خود را برای آلوده ساختن روح و روان جوانان کشور آغاز کرده و متأسفانه در برخی از موارد به دلیل آثار مخرب و زیان‌بار مصرف مشروبات الکلی شاهد صدمه دیدن برخی از افراد در جامعه هستیم.

وی  عنوان کرد: رویکرد فرهنگی مناسب‌ترین راه مقابله با ترویج مشروبات الکلی است و در این رابطه همه مردم و مسئولان فرهنگی استان باید با عزم همگانی، توان خود را در زمینه کاهش مصرف مشروبات الکلی در جامعه به انجام برسانند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در پایان ضمن تأکید بر تشدید اقدامات بازدارنده دستگاه امنیتی و انتظامی در برخورد با معضل قاچاق و مصرف مشروبات الکلی، ارتقای روش‌های مؤثر و تأثیرگذار و ارتقای فرهنگ دینی و اعتقادی،‌ آموزش جوانان و افزایش سطح آگاهی خانواده‌ها در خصوص مضرات جسمی و روحی مصرف مشروبات الکلی را از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری عنوان کرد.

انتهای پیام/79001/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول