اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌ نور تاکستان خبر داد

برگزاری حلقه‌های صالحین در دانشگاه پیام‌ نور تاکستان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌ نور تاکستان از برگزاری حلقه‌های صالحین در این دانشگاه خبر داد.

برگزاری حلقه‌های صالحین در دانشگاه پیام‌ نور تاکستان

بهمن طاهر‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به احداث دکوراسیون رفاهی به‌ منظور خدمات‌رسانی مضاعف‌تر به دانشجویان اظهار داشت: راه‌اندازی اتوماسیون اداری و احداث دکوراسیون امتحانات ویژه دفتر امتحانات، خرید نصب و راه‌اندازی سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی کارکنان، خرید و نصب تابلوی راهنمای خدمات تاکنون در این واحد دانشگاهی به انجام رسیده است.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور شهرستان تاکستان با اشاره به برقراری حلقه‌های صالحین بسیج کارکنان و آموزش در پیام‌ نور واحد تاکستان افزود: همچنین ارایه مهارت‌های مختلف روانشناسی و اداری، تهیه تابلوهایی با مضامین مذهبی، ادبی و فرهنگی برای ایجاد فضای علمی و فرهنگی طی دو سال‌ اخیر در این دانشگاه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه توسعه کمی به همراه رشد کیفی عامل ترقی یک واحد دانشگاهی محسوب می‌شود، عنوان کرد: خرید، نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مدار بسته برای سطح دانشگاه، تهیه نقشه، اجرای سیستم‌های الکترونیکی، تجهیز آموزشی و تجهیز سالن آمفی‌ تئاتر ساختمان حکمت و نیز تجهیز ساختمان نگهبانی از طرح‌های انجام شده طی مدت‌های اخیر بوده است.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور شهرستان تاکستان با اشاره به ضرورت به‌ کارگیری ظرفیت‌سازی مناسب دانشجویان در بخش‌های مختلف تصریح کرد: بستر‌سازی مناسب برای تحقق این مهم باید گسترش یابد.

طاهرخانی با اشاره به تجهیز نمازخانه دانشگاه پیام‌نور افزود: برپایی یادواره شهدای کارمند این دانشگاه در سال گذشته جزو توفیقاتی بود که سبب ایجاد فضای معنوی در سطح دانشگاه و آشنایی بیشتر دانشجویان با فرهنگ ایثار شد.

وی عنوان کرد: استقرار دستگاه خودپرداز بانک، تعیین و تجهیز سه انبار مجزا با کارکرد‌های متفاوت جزو برنامه‌هایی بود که در حوزه اداری و مالی پیگیری شده است.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور شهرستان تاکستان عنوان کرد: تعیین و تجهیز سالن ورزش کارکنان با اعتبار 400 میلیون ریال نیز با هدف گسترش نشاط و شور همگانی در دانشگاه پیام‌ نور واحد تاکستان به انجام رسیده است.

انتهای پیام/77005/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول